Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle,

Havde behov for en omgang massage og evt. lidt mere,  så nappede en klinik tæt på. Det var her i uge 16 2018.

http://yenwellness.dk 

Valgte ovenstående. Har været der en gang tidligere. Viste godt fra 1. gang at det er et sted der koster lidt over gennemsnittet. Var også parat til at smide lidt mere på bordet end normalt.

Cyklede derhen så parkering intet problem. Blev taget pænt imod af en storsmilende lettere (erotisk) buttet thai kvinde. Herefter anvist til lokalet , mens hun spurgte om jeg havde været der før og jo det måtte jeg jo indrømme, jeg havde. 

Hendes look var så ikke noget der appelerede vildt til mine mandlige hormoner, men hvad, jeg er før blevet overrasket, så derfor tænkte jeg, at vi lægger ud i de små. Bestilte derfor "kun"  1 times olie.

Det havde hun sørme styr skal jeg lige love for. Virkelig god massage og i ca. 40-45 min uden så meget som det berømte strejf af de nedre regioner. Jeg ligger nu på ryggen og hun har været på benene og mave samt brystkassen, og så kommer hånden ovenpå håndklædet og junior og spørgsmålet og jeg ønsker ekstra. Inden jeg når at svare kommer det prompte - det koster altså 300 kr. for et HJ. Skal hun smide tøjet er det 200 kr. oveni og endnu 200 kr. hvis jeg vil røre. Okay - tænker jeg, nu har hun jo ikke gjort mig stang liderlig og pirret mig under de ca 45 min glimrende massage så, så der er heldigvis blod nok i det øverste hovedet til at tage en fornuftig beslutning, og regnskabet ligger lige for. 700 kr. for ekstra plus de 500 kr. for oliemassagen og i mine øjne manglende sexappeal fra hende (andre vil sikkert godt kunne tænde på hende, men ikke jeg) og hun tillader sig også at spørge om jeg ved hvor længe jeg regner med det vil tage for mig at komme ved HJ ?? Der var grænsen. Siger til hende at jeg ingen idé har om hvorlænge det tager - det kommer ret meget an på hende færdigheder, samtidig siger jeg nej tak til mere end kun HJ. Hvilket er virker lidt forbavset over for nu må jeg jo ikke ikke røre hende og jeg siger ja det har du ret i. 

Hun giver et godt HJ, det må jeg indrømme. Starter langsomt og arbejder sig op og det gør det junior også. Så den ventende udløsning kommer selvfølgelig også og det var dejligt. Bliver vasket af, får en flaske vand og betaler for min ekstra ydelse 300 kr. ialt bliver det så 800 kr. 

Står ude på gaden og der er vel gået 65 min. 

Stedet er jo rigtigt pænt og pigen var da sød og høflig som man jo kender thai folket. Men, der går nok længe inden jeg havner igen. Nu var dette først på ugen og jeg sidder og lægger dette indlæg ind sidst på ugen. Har bestemt mig for at en omgang massage senere i dag ude på Frederiksberg mere om det i en anden tråd.

mvh Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...