Hop til indhold
Guest Kræsenmakker

Gode oplevelser skal deles

Recommended Posts

Guest Kræsenmakker

Vi fleste er her for det samme.

Så syntes vi skal hjælpe hinanden! 

Derved kommentere nedenunder, med hvor DU har haft en god oplevelse, navn og gerne beskrivelse af oplevelsen, evt et link så vi kan se kvinden, og gerne en lokation på stedet også.

 

Så kan vi alle sammen samle på gode oplevelser og få prøvet nye steder af! 

Nu henviser jeg mest til steder hvor man kommer for massage, og får mere end massage eller rettere sagt betaler for lidt lækre ekstra ydelser! 

 

Fyr løs d’herrer!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kræsenmakker skrev, for 7 minutter siden:

 

Nu henviser jeg mest til steder hvor man kommer for massage, og får mere end massage eller rettere sagt betaler for lidt lækre ekstra ydelser! 

 

Burde tråden så ikke ligge under Thai Fyn.  Jeg kan ligeledes se at dine 2 anmeldes af samme pige, at du heller ikke bruger links. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Jojo...fint nok, men hvad med de mindre gode oplevelser ??

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer aldrig til at ske på denne side  mere end 90 % er useriøse vil : lige følge med , eller se flere billeder eller når der så kommer en god

 

anmeldelse så har de stadig 10 dumme spørgsmål 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kræsenmakker skrev, for 16 timer siden:

Derved kommentere nedenunder, med hvor DU har haft en god oplevelse, navn og gerne beskrivelse af oplevelsen, evt et link så vi kan se kvinden, og gerne en lokation på stedet også.

Hvad er dit formål med dette indlæg?
Der er da op til flere indlæg med folks gode og dårlige oplevelser. De fleste med en nogen lunde sigende overskrift. På den måde bliver det nemt at finde rundt i dem. Hvis de hele bare skrives som kommentarer til denne tråd bliver det hurtigt noget rod. 

 

larokka skrev, for 5 timer siden:

ommer aldrig til at ske på denne side  mere end 90 % er useriøse vil

Har du regnet på det om det med de 90 % holder stik. Synes da ellers der er mange gode indlæg der hjælper andre til finde rundt i junglen af GP'er og thai-massage. Men ok, de fleste indlæg i denne tråd er da totalt lige gyldige. Dit eget inklusivt. Og måske også mit. Indrømmer gerne at der nok ikke er 10 % af mine indlæg der er anmeldelser, men kommer vist til at knibe for de fleste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...