Hop til indhold

Recommended Posts

Nå i får også lige en thai andmeldelse. 

Jeg var forbi pp thai for nogle dage tilbage, jeg havde egentlig håbet på mint eller Nadia var tilbage, men der gik vidst lige en uges tid endnu. 

Jeg ringede og thong tror jeg hun hedder sagde hun havde ny Young Girl, så jeg tog derned og håbede på det bedste. 

Jeg havde desværre fået fp af hende en gang før og jeg synes ikke det var det store. Hun hed Nanna og var egentlig ok køn(der findes meget bedre) hun giver en god massage, MEN før du kommer dertil så skal hun være helt sikker på du ordner hende så hun kan få penge. Det bærer det lidt for meget præg af og hun virker på en mærkelig måde påtrængende med det, det virker for falsk det hele. 

Nå men jeg måtte jo knalde den stakkels thai så jeg kunne få en ordentlig massage, det fik jeg så også bagefter:D 

men ja, jeg synes ikke hun er den fp værd når der er så mange andre, både i Århus og Vejle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drillepind skrev, for 16 timer siden:

Hvad giver man for en omgang fuld pakke? Det har jeg endnu ikke fået prøvet selv:-)

Som regel 1000kr

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja 1000 er normalt i Århus og 1200 i Vejle og Fredericia. Ved egentlig ikk hvorfor det er dyrere der, der er vel konkurrence nok☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg
krillss skrev, 1 time siden:

Ja 1000 er normalt i Århus og 1200 i Vejle og Fredericia. Ved egentlig ikk hvorfor det er dyrere der, der er vel konkurrence nok☺️

er det 30 eller 60 minutter ?

på Sjælland er snittet 30 min fp =1000

                                       60 min fp=1500

Del dette indlæg


Link til indlæg

60 min for 1000kr.. min erfaring er man får meget mere for pengene ved thai end “almindelig” men så mange har jeg heller ikke været ved. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 13 timer siden:

er det 30 eller 60 minutter ?

på Sjælland er snittet 30 min fp =1000

                                       60 min fp=1500

Men det er let at presse dem til kr 1000 for FP på Sjælland/København ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 22/4/2018 at 12:19:

Som regel 1000kr

8000

Ha ha.... hvis man ikke lige spotter dit navn, så ser det ud til, at du ikke kan blive helt enig med dig selv.... så 1000 kr - eller 8000.... ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
8000 skrev, den 22/4/2018 at 12:19:

Som regel 1000kr

8000

Faktisk lige og for nylig, Thai massage piger er startet med at forhøje priserne til at matcher med københavns priser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basba skrev, 1 time siden:

Faktisk lige og for nylig, Thai massage piger er startet med at forhøje priserne til at matcher med københavns priser

vi burde boycotte dem en måned..... lige nulstille priserne .... lidt som lav sæson gør i thailand.... sådan en juni måned uden kunder .... ;) 

eller som det mindste,  bare vende om i døren når prisen lige stiger til 1200 - 1300 kr 

seriøst ... langt de fleste steder kan man nemt få fuld pakke med en halv times fin gfe service mellem 600 - 800 kr ... 

så personligt kan jeg ikke forstå hvorfor folk herinde bliver ved med gladeligt at gi 1000 kr og op for den den sidste 20 min med olie pjask massage ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 19 minutter siden:

vi burde boycotte dem en måned..... lige nulstille priserne .... lidt som lav sæson gør i thailand.... sådan en juni måned uden kunder .... ;) 

eller som det mindste,  bare vende om i døren når prisen lige stiger til 1200 - 1300 kr 

seriøst ... langt de fleste steder kan man nemt få fuld pakke med en halv times fin gfe service mellem 600 - 800 kr ... 

så personligt kan jeg ikke forstå hvorfor folk herinde bliver ved med gladeligt at gi 1000 kr og op for den den sidste 20 min med olie pjask massage ..

Vores lyster er forskellige, er nok forklaringen. Du går efter et hurtigt 30 minutters fix, tror jeg. Jeg går efter en time eller 2 med varme, gensidig liderlighed og nussen osv.  Jeg nyder vores lyst på vejen mod målet, ikke så meget det at komme i mål :) 

Lad der være plads til os begge, og lad os betale det vi synes er rimeligt. Jeg synes faktisk at 1000 kr er meget billigt for 1 time, og den med oliepjask, kan jeg ikke genkende. Jeg nyder massagen, hvis vi når den ;) og det er lige så ofte mig der giver massage, som jeg modtager den.

Jeg synes det er meget sjældent jeg trækker en nitte, der bare skal have tiden til at gå.   

Da jeg startede som gæst i thaiverdenen kostede en time med hele symphoniorkestret hat, slør og hollands udtræk 1000 kr - det er 15 år siden, så man kan ikke sige at 1200 er en voldsom prisstigning, ej heller 1500. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Aarhuselsker skrev, for 17 timer siden:

Vores lyster er forskellige, er nok forklaringen. Du går efter et hurtigt 30 minutters fix, tror jeg. Jeg går efter en time eller 2 med varme, gensidig liderlighed og nussen osv.  Jeg nyder vores lyst på vejen mod målet, ikke så meget det at komme i mål :) 

Lad der være plads til os begge, og lad os betale det vi synes er rimeligt. Jeg synes faktisk at 1000 kr er meget billigt for 1 time, og den med oliepjask, kan jeg ikke genkende. Jeg nyder massagen, hvis vi når den ;) og det er lige så ofte mig der giver massage, som jeg modtager den.

Jeg synes det er meget sjældent jeg trækker en nitte, der bare skal have tiden til at gå.   

Da jeg startede som gæst i thaiverdenen kostede en time med hele symphoniorkestret hat, slør og hollands udtræk 1000 kr - det er 15 år siden, så man kan ikke sige at 1200 er en voldsom prisstigning, ej heller 1500. 

Jeg synes Thomas har ret når han snakker om de alm. olie plaskende piger som er ligeglad med om du får gavn eller ej så længe de suger penge af en men ikke noget andet ;);)

Du har absolute ret i det du siger/skriver, men du har helt sikkert også, og efter så mange års erfaring havde fundet den ene eller to som du besøger mest eller har dannet et bestemt forhold til.

Det gøre jeg også, og nogle gang føler jeg mig lidt generøse så giver jeg de ekstra 2 eller 3 hundrede bare for de dejlige smile og attitude/omgivelser plus hvordan mødet gik.

Jeg har lige været på mit favorit sted og var mere generøse end den sidste gang og bare fordi jeg blev behandlet rigtig godt med et fantastisk smil.

Er det ikke det det drejer sig om og ikke om det er et par hunderede mere?

Have en rigtig god dag mine herre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 18/5/2018 at 15:25:

Vores lyster er forskellige, er nok forklaringen. Du går efter et hurtigt 30 minutters fix, tror jeg. Jeg går efter en time eller 2 med varme, gensidig liderlighed og nussen osv.  Jeg nyder vores lyst på vejen mod målet, ikke så meget det at komme i mål :) 

Lad der være plads til os begge, og lad os betale det vi synes er rimeligt. Jeg synes faktisk at 1000 kr er meget billigt for 1 time, og den med oliepjask, kan jeg ikke genkende. Jeg nyder massagen, hvis vi når den ;) og det er lige så ofte mig der giver massage, som jeg modtager den.

Jeg synes det er meget sjældent jeg trækker en nitte, der bare skal have tiden til at gå.   

Da jeg startede som gæst i thaiverdenen kostede en time med hele symphoniorkestret hat, slør og hollands udtræk 1000 kr - det er 15 år siden, så man kan ikke sige at 1200 er en voldsom prisstigning, ej heller 1500. 

Jeg kan huske, at jeg gav kr 600 for FP hos en fantastisk dejlig sød pige i Scleppegrellsgade i kælderen ... hun hed Julie ... flyttede senere til et andet sted og fortsatte indtil hun blev gift og er det stadigvæk, så det er slut med massage etc. til andre end ham ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basba skrev, den 18/5/2018 at 13:52:

Faktisk lige og for nylig, Thai massage piger er startet med at forhøje priserne til at matcher med københavns priser

I København kan du også få FP for kr 1000 for 1 time ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

 

Alone2013 skrev, den ‎20‎-‎05‎-‎2018 at 07:36:

Jeg kan huske, at jeg gav kr 600 for FP hos en fantastisk dejlig sød pige i Scleppegrellsgade i kælderen ... hun hed Julie ... flyttede senere til et andet sted og fortsatte indtil hun blev gift og er det stadigvæk, så det er slut med massage etc. til andre end ham ...

Schleppegrellsgade ??? 

Er det I Aarhus, Aalborg eller København?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basba skrev, for 5 timer siden:

 

Schleppegrellsgade ??? 

Er det I Aarhus, Aalborg eller København?

Tråden omhandler ifølge overskriften PP thaimassage i Århus. 

Selvom den er kommet lidt ind på et sidespor, er vi stadig i 8000 Århus C.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 14 timer siden:

Tråden omhandler ifølge overskriften PP thaimassage i Århus. 

Selvom den er kommet lidt ind på et sidespor, er vi stadig i 8000 Århus C.:)

DET VAR I ÅRHUS ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...