Hop til indhold
Sørensen65

Jenna juvel Fredericia

Recommended Posts

Sørensen65 skrev, 1 time siden:

Hvem er det her?

info?

 

https://annoncelight.dk/showad/230121

Hold dig væk, hun er ik værd at bruge en kr på, har tidligere lavet opslag omkring hende.

Hun var tidligere side9/se og hør pige og vil skyde hende til 35 år i dag og vægten er nok nærmere 75 kg.

Hun ynder at spille luxus pige, men har ik noget at ha det i.

Jung

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, 1 time siden:

Hold dig væk, hun er ik værd at bruge en kr på, har tidligere lavet opslag omkring hende.

Hun var tidligere side9/se og hør pige og vil skyde hende til 35 år i dag og vægten er nok nærmere 75 kg.

Hun ynder at spille luxus pige, men har ik noget at ha det i.

Jung

 

Tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indisk prinsesse

Jung, jeg ved udemærket hvem du er, og når du skal besøge en glædespige, så start eventuelt med at gå i bad, for det er ikke rart at ligge med en mand der lugter af sved, og har en dårlig atitude fra start. Hvis jeg nu var så forfærdelig, så ville jeg nok ikke have så mange faste gæster, og havde nok heller ikkeværet i branchen længe, jeg ser meget ung ud, så lad vær med at lyv om at jeg er gammel, fordi du er bitter. ;) PS: jeg har tabt mig 13 kg, lige til en information :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Indisk prinsesse skrev, 1 time siden:

 så start eventuelt med at gå i bad, for det er ikke rart at ligge med en mand der lugter af sved, og har en dårlig atitude fra start. Hvis jeg nu var så forfærdelig, så ville jeg nok ikke have så mange faste gæster

Hvis en kunde fra start, har en dårlig attitude så står det dig frit for at sige nej tak....hvis du vælger at fuldføre så siger det mere om dig, end som kunden, der er en del piger inden for denne branche der har overkredet sidste salgsdato, om du ligger i den gruppe skal være usagt men efter de indlæg der foreligger kan man have sine gisninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indisk prinsesse

Den dårlige atitude er jo som regel ikke noget man bemærker efter første øjekast, men under seancen. Og dårlig hygiejne ikke før man er igang dernede  :oops: 

Hvorfor besøge mig igen hvis jeg var så skrækkelig. Det er da ligeså underligt. Så kommer han jo allerede med en dårlig atitude indeni.  

Vi er helt sikkert også nogle kvinder som syntes i mænd er ved udløbsdato, det skal du da ikke betvivle. B) Men nej det er jeg bestemt ikke :D Jeg har mange faste og søde gæster, og tænker mere normale mænd ikke går ind på et forum og laver beskrivelser af glædespiger :D Dette er måske 1% af mine gæster som har gjort det. Folk er jo generelt rigtig gode til at brokke sig bag en skærm. :lol:

Jeg skriver kun fordi jeg fik af vide han blev ved med at genere mig på dette site, normalt ville jeg ALDRIG gide at sidde og bruge min tid på sådan noget useriøst halløj. vidste slet ikke der fandtes forum for sådan noget her.  :mrgreen: lol

Men hav en god dag  :D

 

Redigeret af Indisk prinsesse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Indisk prinsesse skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har mange faste og søde gæster, og tænker mere normale mænd ikke går ind på et forum og laver beskrivelser af glædespiger :D 

 

Super for dig...og ååååå om de mænd der deler deres oplevelser hos GP'ere er unormale, og tilhører dem som ikke har styr på hygiejnen osv skal være usagt, men det tror jeg nu næppe....go sommer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indisk prinsesse skrev, den 16/6/2018 at 09:35:

Den dårlige atitude er jo som regel ikke noget man bemærker efter første øjekast, men under seancen. Og dårlig hygiejne ikke før man er igang dernede  :oops: 

Hvorfor besøge mig igen hvis jeg var så skrækkelig. Det er da ligeså underligt. Så kommer han jo allerede med en dårlig atitude indeni.  

Vi er helt sikkert også nogle kvinder som syntes i mænd er ved udløbsdato, det skal du da ikke betvivle. B) Men nej det er jeg bestemt ikke :D Jeg har mange faste og søde gæster, og tænker mere normale mænd ikke går ind på et forum og laver beskrivelser af glædespiger :D Dette er måske 1% af mine gæster som har gjort det. Folk er jo generelt rigtig gode til at brokke sig bag en skærm. :lol:

Jeg skriver kun fordi jeg fik af vide han blev ved med at genere mig på dette site, normalt ville jeg ALDRIG gide at sidde og bruge min tid på sådan noget useriøst halløj. vidste slet ikke der fandtes forum for sådan noget her.  :mrgreen: lol

Men hav en god dag  :D

 

Hvis du tog dig tid og læste forskellige anmeldelser herinde, så ville du måske opdage at der rent faktisk er mange piger der får gode anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...