Hop til indhold
skrivemabbi

hvem har været her i Randers

Recommended Posts

Guest Polar

Hej Skrivemabbi.

Jeg har svaret dig i en anden tråd, hvor du efterlyste "Bedst i Randers", så hvorfor lige en tråd mere? Nå, du spørger helt konkret efter et specifikt sted. Jeg kender den ene af de to piger Manee (de to første billeder) - som hun kalder sig og ikke Maner, som står i annoncen. Hvis du søger på navnet Manee her på EG, kommer der en masse anmeldelser, for hun har været her i landet i ret lang tid, og hun har også haft tid til en længere smuttur til Norge.

Hvis du spørger mig, så vil jeg ganske klart anbefale Dara og Emmee (prioriteret rækkefølge).

Priserne er, som jeg har besvaret i din anden tråd.

Held og lykke herfra.

Redigeret af Polar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Alt forladt!

Men omkring Manee kan jeg berette yderligere. Hun er en dejlig lille voksen dame, som giver en fin massage, og det ekstra har hun også styr på. En fin og fit lille krop med et par alt for hårde bryster. Flotte er de - men hårde. En dejlig duks mellem benene hvis man er til det.

Jeg kan ikke meget thaisprog. Måske betyder Manee mormor:D, men hun holder sig rigtig godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 18 timer siden:

En dejlig duks mellem benene hvis man er til det.

Kan også være det er en dusk :D :D

Jeg har prøvet hende en enkelt gang og kan tilslutte mig Polars beskrivelse, sådan umiddelbart. Jeg var ganske godt tilfreds med servicen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...