Hop til indhold
amigo2be

God oplevelse i Give

Recommended Posts

I sidste weekendt valgte jeg at kørte over Give da jeg havde set at der var en sød glædes pige i byen. Nu har jeg aldrig været i Give men stedet var nemt at finde og var rent og pænt. Pigen  jeg mødte levede fuldt op til det jeg  forventede og hendes billeder var ægte selve agten vil jeg ikke udybe nærmer ind jeg gik smilende og varm om hjertet derfra. Kan jeg anbefale stedet, helt klart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Amigo.

Dejligt, at du har haft en god oplevelse. Det under jeg dig fuldt ud. Hvis vi andre skal have fuld fornøjelse af din anmeldelse er det nødvendigt med et link...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det burde ikke være muligt at lave en anmeldelse uden link!!  Dette er den største joke længe for hvem fanden har du besøgt?  "boller fra Koberg" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

....."Selve agten vil jeg ikke uddybe nærmere".....Det er det sædvanlige reklame-pis hvergang den tekst popper op :angry:. Det er som sædvanlig også det første indlæg, når man tjekker profilen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...