Hop til indhold
Guest MadsAalb

Smuk lille sex killing 24, Aalborg

Recommended Posts

Guest MadsAalb

https://annoncelight.dk/showad/247772

 

Jeg har lige besøgt hende, min faste sugarbabe blev syg og jeg har en "opsparing" jeg skal af med.

 

24 måske, men nok nærmere 34, flot jo pænt ansigt, store bryster ja silikone, noget løs mave efter en fødsel.

 

Blow var så hurtig at jeg næste ikke kunne mærket det, derefter lidt doggy jeg havde betalt 700 for en quiky, det blev det også. Jeg skyndte mig så meget som muligt. Slet ikke godt

 

Gentagelsesfaktor 0

 

ps. hun har vist det røde i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
MadsAalb skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/247772

 

Jeg har lige besøgt hende, min faste sugarbabe blev syg og jeg har en "opsparing" jeg skal af med.

 

24 måske, men nok nærmere 34, flot jo pænt ansigt, store bryster ja silikone, noget løs mave efter en fødsel.

 

Blow var så hurtig at jeg næste ikke kunne mærket det, derefter lidt doggy jeg havde betalt 700 for en quiky, det blev det også. Jeg skyndte mig så meget som muligt. Slet ikke godt

 

Gentagelsesfaktor 0

 

ps. hun har vist det røde i dag.

Forstår ikke helt din kritik. En 24 årig kan vel også have lidt løst maveskind efter fødsel(og hvad så?) Hvorfor var det så dårligt?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Dårligt blow og sex er årsagen til at oplevelsen var dårlig.. At oplevelse var dårlig havde ikke noget med det løse maveskind, ligesom jeg skrev store silikone bryster, så var det en generel oplysning om pigen.

Redigeret af MadsAalb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...