Hop til indhold
Rejsenetværk

Påfaldende nye brugere?

Recommended Posts

Er det bare mit indtryk, eller er I også flere som sidder tilbage med et indtryk af, at der popper påfaldende mange nye brugere op, hvis ærinde lige er, at gøre opmærksom på den og den nye GP i markedet, under samtidig opbakning af flere nye, eller ret nye brugere, straks de opretter en meget kortfattet tråd, for at gøre opmærksom på en GP?

Særligt gælder det, forekommer det mig shemales og ladyboys.

Nej jeg anmelder dem ikke på stribe, og har ikke tænkt mig at gøre det heller, men jeg synes at det er en udvikling som kalder på en særlig opmærksomhed.

Nej jeg kommer heller ikke med et dusin links, dokumentation osv lige pt, men det kan denne tråd selvfølgelig godt føre med sig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ser noget man syntes er påfaldende kan man jo altid anmelde det til moderator, så må de jo undersøge sagen nærmere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Ja, jeg har bemærket en del nye profiler, der lige smutter ind i et par tråde og laver nogle intetsigende kommentarer for at få antallet af indlæg op, for derefter at skamrose en ny pige, som de har besøgt mange gange og simpelthen måtte fortælle om.

 

Med fare for at ignorere de reelle personer, der også er nye og anmelder et besøg, så tager jeg på ingen måde en anmeldelse lavet af en ny bruger seriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeres holdning til nye brugere gør jo så også, at reelle nye brugere ikke har lyst til at bidrage med anmeldelser, mig selv inklusive.

Jeg har haft lyst til at anmelde nogle af mine besøg, men har besluttet ikke at gøre det efter at have set hvordan andre nye brugere bashes.

Istedet nøjes jeg med at støtte andres anmeldelser og ellers bare lukrere på jer andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Krebs

Denne tråd handler ikke om en negativ holdning generelt til nye brugere, for skriver de rigtige anmeldelser, som giver et troværdigt indtryk, har deres anmeldelser lige så stor værdi, og er lige så velkomne hos mig, som samme skrevet af brugere, som er ældre i gårde.

Men et par tråde som disse indbyder, synes jeg til en sund skepsis:

Alexa i Brøndby
Startet af Hulbror, 28. Marts

ts-dating besøg i Danmark
Startet af Hviskeren, 22. Marts

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oprettede mig som bruger herinde efter mit første GP besøg, som jeg meget gerne ville anmelde. Men jeg noterede at hvis den første anmeldelse fra en ny bruger var for begejstret, blev det lagt pigen til last, og dermed ville mit bidrag have den modsatte virkning af den tilsigtede, og jeg lod være. 

Men jeg forstår til fulde problemet med at skelne reelle og falske anmeldelser, og ser ikke en umiddelbar løsning (mm vi skal oprette os med nemid ;)). Jeg har også noteret brugere, der har lavet een anmeldelse umiddelbart efter oprettelse, og hvor der ikke er yderligere aktivitet.

Ville blot gøre opmærksom på een konsekvens af problemstillingen, nemlig at nogle reelle brugere holder sig tilbage.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne opfordre nye medlemmer til at skrive anmeldelser. Også meget gerne begejstrede anmeldelser, hvis pigen har været skøn (det er jo dem vi helst vil besøge). Men vær sød at gøre anmeldelsen "personlig" og ikke-reklame-agtig, for så er det ofte ret nemt at skille skæg fra snot; vi har jo efterhånden set en del ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Rejsenetværk , kan se du nævner mig 2 gange og beklager at du ser mine posts som noget negativt. Jeg følger flittig med eroguide og har nydt de mange gode tips og anmeldelser herinde, blandt andet dine egne. Så min tanke var blot at en hjælpende hånd med tips, da jeg har fundet mange gode fra jer andre her på siden og tænkte måske ikke mange kender siden jeg delte links til.

Selv har jeg været mange års bruger af eroguide, selv om mine indlæg er få på min nuværende bruger. Jeg har blot en "tradition" for at slette min bruger når jeg går ind i et nyt forhold -  lyder måske mærkeligt at gøre, men jeg gør det for ikke at blive fristet og ønsker at være min partner trofast, da jeg desværre kan nemt fristes.

Har tidligere delt mine egne anmeldelser, men kan ikke finde disse  da mine brugere er blevet slettet gennem tiden. Men hvis mine posts opfattes negativt, så skal jeg nok fremover stoppe at dele tips og oplevelser. Forsat god aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hviskeren skrev, for 11 timer siden:

Hej @Rejsenetværk , kan se du nævner mig 2 gange og beklager at du ser mine posts som noget negativt. Jeg følger flittig med eroguide og har nydt de mange gode tips og anmeldelser herinde, blandt andet dine egne. Så min tanke var blot at en hjælpende hånd med tips, da jeg har fundet mange gode fra jer andre her på siden og tænkte måske ikke mange kender siden jeg delte links til.

Selv har jeg været mange års bruger af eroguide, selv om mine indlæg er få på min nuværende bruger. Jeg har blot en "tradition" for at slette min bruger når jeg går ind i et nyt forhold -  lyder måske mærkeligt at gøre, men jeg gør det for ikke at blive fristet og ønsker at være min partner trofast, da jeg desværre kan nemt fristes.

Har tidligere delt mine egne anmeldelser, men kan ikke finde disse  da mine brugere er blevet slettet gennem tiden. Men hvis mine posts opfattes negativt, så skal jeg nok fremover stoppe at dele tips og oplevelser. Forsat god aften

Det kan hurtigt blive et skråplan vi kommer ud på. Så selvfølgelig skal du ikke stoppe med at skrive anmeldelser.  Personlig kan jeg godt skelne mellem skidt og kanel. Jeg har min tiltro til at moderatorerne i dette forum er på vagt overfor "tvivlsomme" anmeldelser.

Så del endelig gerne dine erfaringer i dette forum, og ikke lade dig skræmme at de ivrige + 3000 indlægs folk i dette forum, som ytre sin mening med store armbevægelser. Det er bare ikke altid de kan finde noget på nationen på eb.dk at brokke sig over, så derfor havner de her.;)

Redigeret af John41

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg syntes de "grønne" gør det godt, faktisk så godt, så periodisk kan jeg lidt "jagte" deres indlæg....hvem har nu fået skæld ud osv...hæ hæ

For har en grøn været ind over har der været "gang" i tråden....så måske er den sjov.

Men jeg tror ikke på de grønne ser alt, eller kan være obs på alt, så når vi ser noget der ser lidt for "sjovt" ud så er det jo vi rappotere, og de så har værktøjet til at se om der er urent trav.

Jeg syntes da, at den der med at: ja så vil jeg ikke skrive, for jeg er ny...bla bla...sikke noget pjat, der er bare platugler imellem, som vi engang imellem ser de grønne skriver om.

Gro nogle nosser, i stedet for at lege tøsefornærmet.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som en af de "nye" bruger (har læst en del med på EG, har blot ikke gidet at lave anmeldelser, netop på grund af skeprismen man ser nye ofte blive mødt med), vil jeg lige komme med dette lille indspark.

Jeg kan huske en tråd jeg læste (ved ikke lige hvem det var, der startede tråden), hvor synspunktet var, at der var for mange som ikke bidrog med noget, men blot lukreret på andres anmeldelser.

Man kan så læse en del tråde som direkte eller indirekte sætter spørgsmålstegn ved nye brugers anmeldelser (ie de er useriøse, utroværdig mv) ... tjaa måske er det bare mig, men der kunne måske være en sammenhæng, mellem de 2 ting...

Ps. men tror jeg vil følge det glimmerende råd The Rider gav mig...

The Rider skrev, den 4/3/2018 at 16:11:

Ved godt der er nogle skeptiske kommentarer ind imellem men bare luk af for dem

 

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 2 timer siden:

Man kan så læse en del tråde som direkte eller indirekte sætter spørgsmålstegn ved nye brugers anmeldelser (ie de er useriøse, utroværdig mv) ... tjaa måske er det bare mig, men der kunne måske være en sammenhæng, mellem de 2 ting...

Det er meget ukompliceret at skrive anmeldelser som ny - og alligevel blive accepteret i et forum som dette. Skriv personligt og ærligt. Lidt iagttagelser, lidt om oplevelsen.

Pigerne eller deres pimps skriver rutinemæssigt fake anmeldelser herinde, nogen gange med Google Translate, men de mangler altid det personlige "touch" og egentlige oplevelser som en ægte anmelder eller bruger er kendetegnet ved.

Jeg synes faktisk det burde være et psykologispeciale værdigt, hvor dårligt pigerne er i stand til at skrive "anmeldelser" af sig selv.  Jeg synes det er lidt fascinerende, men jeg har dog allerede deltaget i et par skoleprojekter, så måske en anden gang.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledvogter skrev, den 20/4/2018 at 21:06:

Det er meget ukompliceret at skrive anmeldelser som ny - og alligevel blive accepteret i et forum som dette. Skriv personligt og ærligt. Lidt iagttagelser, lidt om oplevelsen.

Pigerne eller deres pimps skriver rutinemæssigt fake anmeldelser herinde, nogen gange med Google Translate, men de mangler altid det personlige "touch" og egentlige oplevelser som en ægte anmelder eller bruger er kendetegnet ved.

Jeg synes faktisk det burde være et psykologispeciale værdigt, hvor dårligt pigerne er i stand til at skrive "anmeldelser" af sig selv.  Jeg synes det er lidt fascinerende, men jeg har dog allerede deltaget i et par skoleprojekter, så måske en anden gang.

-Ledvogter

Jeg er fuldstændig enige med Ledvogter......det er temmelig gennemskueligt når det ikke er "ægte" anmeldelser - dels fordi det hver enenste gang er helt nye brugere med kun én anmeldelse, og fordi det personlige touch mangler.

.....Men hvorfor i alverden sletter i så ikke de tråde og brugere, når de bliver anmeldt, hvis det er så nemt at se????

Som trådstarter er inde på, så er EG ved at blive inficeret af alle disse spam-tråde, hvilket er dybt beklageligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Jeg er fuldstændig enige med Ledvogter......det er temmelig gennemskueligt når det ikke er "ægte" anmeldelser - dels fordi det hver enenste gang er helt nye brugere med kun én anmeldelse, og fordi det personlige touch mangler.

.....Men hvorfor i alverden sletter i så ikke de tråde og brugere, når de bliver anmeldt, hvis det er så nemt at se????

Som trådstarter er inde på, så er EG ved at blive inficeret af alle disse spam-tråde, hvilket er dybt beklageligt.

Kan ikke lade være med at kommentere på din skrivelse, som ny bruger ... har fremhævet med bold og understreget noget af det der især irriterer mig i din skrivelse ... så nye bruger er altid garant for falske anmeldelser ... og gamle i gade med lange anmeldelser er altid garant for rigtige anmeldelser??? ... Banans var også en ny bruger med korte anmeldelser ??? hmmm nå nej han var en af de gamle i gårde med lange anmeldelser af forskellige besøg og deltagelse i debatter, han blev taget i at lave fake anmeldelser såhh ...

Det jeg ikke bryder mig om er den genralisering, jeg går helt ind for at falske anmeldser skal slettes og konti formenes adgang, men lad nu mods og admin. gøre deres arbejde og anmeld hvis du ser noget der er mistænkeligt, i stedet for at mistænklig gør alle nye, det fremmer ikke ligefrem lysten til at bidrag herinde.

Fortsat god dag.

 

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 17 timer siden:

Kan ikke lade være med at kommentere på din skrivelse, som ny bruger ... har fremhævet med bold og understreget noget af det der især irriterer mig i din skrivelse ... så nye bruger er altid garant for falske anmeldelser ... og gamle i gade med lange anmeldelser er altid garant for rigtige anmeldelser??? ... Banans var også en ny bruger med korte anmeldelser ??? hmmm nå nej han var en af de gamle i gårde med lange anmeldelser af forskellige besøg og deltagelse i debatter, han blev taget i at lave fake anmeldelser såhh ...

Det jeg ikke bryder mig om er den genralisering, jeg går helt ind for at falske anmeldser skal slettes og konti formenes adgang, men lad nu mods og admin. gøre deres arbejde og anmeld hvis du ser noget der er mistænkeligt, i stedet for at mistænklig gør alle nye, det fremmer ikke ligefrem lysten til at bidrag herinde.

Fortsat god dag.

 

Kvindebeundren

Hvis du nu havde gjort dig den ulejlighed at læse.....og FORSTÅET hvad Ledvogter skrev, så havde det været helt overflødigt at kommenterer hvad jeg skrev!!!

Jeg skriver IKKE at det er falske anmeldelser hver gang det er helt nye brugere.....Jeg skriver at stort set hvergang det er falske anmeldelser, så er det første gang brugeren laver en anmeldelse, samt at den er UDEN personligt præg! Der er temmelig stor forskel!

God dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forholdt mig ikke til hvad ledvogteren skrev men hvad du skrev i din kommentar, læs mit indlæg igennem igen, og forstå det jeg skriver inden du svarer...

Jeg har citeret fra dit skriv ... (der er en funktion her på forumet citer indlæg som kopier ordret hvad der er skrevet ... jeg har så markeret med bold og understreget den del af din tekst som jeg fandt irriterende fordi den generalisere og netop kommer med nedenstående udsagn. 

dels fordi det hver enenste gang er helt nye brugere med kun én anmeldelse, og fordi det personlige touch mangler. 

det ovenstående er et direkte citat som du skrev ordret gengivet, her bruger du netop ordlyden hver eneste gang er helt nye bruger og det er gangske enkelte ikke korrekt.

God dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Kvindebeundre skrev, for 1 time siden:

dels fordi det hver enenste gang er helt nye brugere med kun én anmeldelse, og fordi det personlige touch mangler. 

Du hiver citatet ud af en sammenhæng, og det bevirker at din tolkning er forkert.

Manden skrev: "Det er temmelig gennemskueligt når det ikke er "ægte" anmeldelser - dels fordi det hver enenste gang er helt nye brugere med kun én anmeldelse, og fordi det personlige touch mangler".

Det med de nye brugere går på at når man står med en "uægte" anmeldelse kommer den hver eneste gang fra en ny bruger. Der står ikke at alle nye brugere kommer med "uægte" anmeldelser; og efter at have "kendt" Big herinde fra gennem mange år er jeg også sikker på at det ikke er det han mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 7 timer siden:

Du hiver citatet ud af en sammenhæng, og det bevirker at din tolkning er forkert.

Manden skrev: "Det er temmelig gennemskueligt når det ikke er "ægte" anmeldelser - dels fordi det hver enenste gang er helt nye brugere med kun én anmeldelse, og fordi det personlige touch mangler".

Det med de nye brugere går på at når man står med en "uægte" anmeldelse kommer den hver eneste gang fra en ny bruger. Der står ikke at alle nye brugere kommer med "uægte" anmeldelser; og efter at have "kendt" Big herinde fra gennem mange år er jeg også sikker på at det ikke er det han mener.

 

Ok ... men om der står >> alle nye bruger kommer med uægte anmeldelser <<  eller om der står >> at når man står med en uægte anmeldelse kommer den hver gang fra en ny bruger << gør ikke en forskel i forhold til at jeg er uenig ... begge udsagn er i min optik begge generaliserende, og begge forkerte  ...

Men det kan da godt være at Big ikke mente det er alle nybegynder/hver eneste gang nybegynder, og så beklager jeg at jeg misforstod.

God dag til jer begge :).

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Jamen så vil jeg da benytte lejligheden til at takke alle brugere, nye som gamle, og opfordre alle til at lave så mange anmeldelser som muligt. Hvis dette forum skal bevare dets relevans, er det vigtigt at så mange som muligt bidrager. Det værste der kunne ske er at det sygner hen af mangel på aktivitet. Jeg for min del læser stort set alt med stor interesse og bidrager gerne, både med anmeldelser og indlæg i diverse debatter.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

For ikke at starte endnu en ny tråd som mere eller mindre omhandler samme emner tager jeg denne her op igen.

For en god uge siden læste jeg en anmeldelse af en pige som er forholdvis ny her og det er anmelderen også. Tekst og form giver mig en tydelig fornemmelse af at anmeldelsen er fake, den er helt uden sjæl, indlevelse og ægte begejstring. Men klart ikke alle har det skrevne ord i sin magt.

Min første tanke var, at påpege min mistanke i anmeldelsen men...?

1) det ville være urimeligt hvis jeg skabte ubegrundet mistanke til en pige!

2) selvom anmeldelsen så er fake kan pige godt være "ægte" nok og en dejlig pige at besøge

3) hvad skulle jeg opnå ved, at alle kender til min mistanke?

4) hvad ville de som læste mit indlæg opnå ved at vide jeg mistænker anmeldelsen som fake?

Bør man dele sin mistanke hvis man synes en anmeldelse er fake og hvad er formålet? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 5 timer siden:

For ikke at starte endnu en ny tråd som mere eller mindre omhandler samme emner tager jeg denne her op igen.

For en god uge siden læste jeg en anmeldelse af en pige som er forholdvis ny her og det er anmelderen også. Tekst og form giver mig en tydelig fornemmelse af at anmeldelsen er fake, den er helt uden sjæl, indlevelse og ægte begejstring. Men klart ikke alle har det skrevne ord i sin magt.

Min første tanke var, at påpege min mistanke i anmeldelsen men...?

1) det ville være urimeligt hvis jeg skabte ubegrundet mistanke til en pige!

2) selvom anmeldelsen så er fake kan pige godt være "ægte" nok og en dejlig pige at besøge

3) hvad skulle jeg opnå ved, at alle kender til min mistanke?

4) hvad ville de som læste mit indlæg opnå ved at vide jeg mistænker anmeldelsen som fake?

Bør man dele sin mistanke hvis man synes en anmeldelse er fake og hvad er formålet? 

 

Jeg har den politik, at jeg liker alle anmeldelser, undtagen hvis de er alt for tykke. Især mener jeg det er vigtigt at anerkende nye troværdige anmeldere  for at animere dem til yderligere bidrag. Hvis man er i tvivl om det er en plantet anmeldelse,  kan det være en god idé at følge op med uddybende spørgsmål.  Hvis disse ignoreres,  kan man nok roligt gå ud fra at skribenten ikke har rent mel i posen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...