Hop til indhold
EnFyrFraKBH

Onani før GP besøg?

Recommended Posts

Jeg har på nuværende tidspunkt ikke lettet trykket i lidt over 2 uger. 

Jeg har tænkt mig at besøge en GP på lørdag, men ved ikke om jeg skal trykke den af før det. På den ene side vil jeg jo komme hurtigere, men vil vel også være hurtigt klar til 2. Omgang (Det skal siges at jeg er en yngre mand)

Bær over med at dette muligvis er et meget dumt spørgsmål

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Der findes som bekendt ikke dumme spørgsmål, men en masse tåbelige svar ;)

Jeg kan kun bidrage med det som fungerer for mig.

Har du som en yngre mand ikke haft udløsning i to uger :-o (eller mener du at du ikke har haft sex i to uger) ;) jeg er ældre 50++ jeg skal helst have udløsning en til to gange i døgnet, med mindre jeg har planlagt et besøg hos en pige – så holder jeg mig i en 2-3 døgn inden besøget.

Men vi er jo alle forskellige – du kender sikkert dig selv bedrer vi gør – min erfaring er at det ikke er godt at “gemme udløsninger” for længe – det bliver for mig lidt som muskler der ikke bliver brugt – de bliver slappe og fungerer ikke ordenligt – jeg tror på at alt som ikke bliver brugt ruster og fungerer ikke ordenligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har på nuværende tidspunkt ikke lettet trykket i lidt over 2 uger. 

Jeg har tænkt mig at besøge en GP på lørdag, men ved ikke om jeg skal trykke den af før det. På den ene side vil jeg jo komme hurtigere, men vil vel også være hurtigt klar til 2. Omgang (Det skal siges at jeg er en yngre mand)

2 uger er nok lidt for lang tid - men undlad helst at onanere mindre end 4 dage før et besøg hos en glædespige ifølge min erfaring.

Det med 2. runde ville jeg slet ikke satse på, da 1. runde så bliver for kort og 2. runde nemt kan blive trælst for både dig og pigen. Sats istedet på at en enkelt runde på 45 min eller flere timer med flere forskellige stilllinger - fellatio i forskellige udforminger og anden sjov ;-)

Sats istedet på at pigen gerne vil gentage seancen en 2. gang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg tror bare, at man må sige, at vi alle er forskellige.

Jeg er 40+ og kan ikke huske, hvornår jeg ikke har fået udløsning i 14. dage. Jeg behøver ikke mere end en dags "opladning" før besøg hos en gp, selvom det dog ofte sker, at jeg ikke kan få udløsning i kondom - og 2. omgang sker ikke :D

Du må være den bedste til at svare på, hvad der er bedst for dig. Jeg vil dog gætte på, at den første omgang ikke komme til at tage mange minutter, hvis du ikke "letter trykket" inden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, 1 time siden:

Der findes som bekendt ikke dumme spørgsmål, men en masse tåbelige svar ;)

Jeg kan kun bidrage med det som fungerer for mig.

Har du som en yngre mand ikke haft udløsning i to uger :-o (eller mener du at du ikke har haft sex i to uger) ;) jeg er ældre 50++ jeg skal helst have udløsning en til to gange i døgnet, med mindre jeg har planlagt et besøg hos en pige – så holder jeg mig i en 2-3 døgn inden besøget.

Men vi er jo alle forskellige – du kender sikkert dig selv bedrer vi gør – min erfaring er at det ikke er godt at “gemme udløsninger” for længe – det bliver for mig lidt som muskler der ikke bliver brugt – de bliver slappe og fungerer ikke o:)rdenligt – jeg tror på at alt som ikke bliver brugt ruster og fungerer ikke ordenligt :)

Kære @EnFyrFraKBH    :)

Holde dig i 2 uger, hvordan pokker bærer du dig ad! - tænker/ ser du slet ikke dejlige kvinder:wub: :wub: :wub:- der får lysten til at stige og dermed også trykket til at stige. Det vil være fuldstændig umuligt for mig,  efter 2 dage begynder uroen i kroppen og så skal trykket fjernes, og jeg er 60++++ 

Jeg tror også  det  på længere  sigt er usundt for din krop!?!? - for nogle år siden læste jeg om en videnskabelig undersøgelse der konkluderede, at mænd der har udløsning minimum 20 mange om måneden har en mindre risiko for prostatakræft. Det skyldes at der ved længere tids pause i prostatas produktion af prostatavæske (udgør ca 80% af sperm ) ophobes nogle affaldsstoffer der kan medføre prostatakræft - - dvs sige prostata skal arbejde på fuldtryk hele hele livet.

  @mature man 

Jeg tror på at alt som ikke bliver brugt ruster og fungerer ikke ordenligt :)     - -  der er også dette udtryk : - if you use don´t use it - you loose it:cry:   - og det gælder i alle facetter i livet - tænk bredt om indlærte færdigheder - de kan glemmes/svækkes

@tzatiki

- jeg kan heller ikke få udløsning i et kondom, det er også derfor jeg stort set aldrig i mit liv har brugt gummi, det skal være fisse:wub: uden gummi, og sådan er det stadig.

Mange hilsner

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det svinger lidt, rent personligt kan jeg stort set kun få udløsning hvis jeg så og sige selv tager hånd om sagen, og sådan har det været alle dage.

Hvis jeg sætter næsen op efter et ekstra godt besøg hos en GP, så undlader jeg typisk at onanere i 3-4 dage før selve besøget, på denne måde er jeg ekstra meget i stødet til hyggestunden.

Ellers går jeg normalt kun maks 2-3 dage imellem hver omgang af selvfornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg onanerer nok i gennemsnit én gang i døgnet, men nogle dage kan blive markant mere, hvis jeg lige er i stemningen. Før et besøg så holder jeg dog nallerne for mig selv i et par dage, ellers er der en reel fare for, at jeg mister interessen i forhold til et besøg.

 

Det svinger dog virkelig meget, og som mange siger - vi er vist alle forskellige på det punkt, så du må vide bedst selv. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er forskellige, jeg forsøger at undlade at onanere mindre end 4 timer før et besøg. Ulempen er at det er begrænset hvad der kommer ud ved orgasmen. Det undre pigerne sig så lidt over.

Jeg tror min pik vil falde af og mit hoved eksplodere hvis der gik flere dage hvor den ikke fik en tur. 

Sådan har det altid været, men her hvor jeg nærmer de 50 når jeg ikke længere to omgange med pigen på 30 minutter, og potensen kan i visse tilfælde svigte lidt, men det er mest når jeg er sammen med en dejlig pige jeg har mødt privat, og som betyder noget for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg letter altid trykket et døgn før besøg hos en GP. Det fungere bedst for mig, så er den tilpas følsom uden det helt store tryk:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes bare det er imponerende, grænsende til religiøst, at du ikke har pillet, rodet eller raget på dig selv i 2 stive uger. Flot gået. Men sådan er det vel at være i krig (kan ikke se hvad undskyldningen ellers kan være :))

Hvis det var mig der havde ophobet det massive undertryk i bollerne, ville jeg komme i døråbningen hvis pigen var bare almindelig køn. Hun ville naturligvis blive honoreret på behørig vis. Man er vel en gentlemaaan ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 23 minutter siden:

Hvis det var mig der havde ophobet det massive undertryk i bollerne, ville jeg komme i døråbningen hvis pigen var bare almindelig køn. Hun ville naturligvis blive honoreret på behørig vis. Man er vel en gentlemaaan ^_^

Nogen piger (se anden tråd:

) tilbyder ellers man kan nøjes med at betale for 5 min - så mon ikke det var en god løsning for dig.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Nogen piger (se anden tråd) tilbyder ellers man kan nøjes med at betale for 5 min - så mon ikke det var en god løsning for dig.

Tro mig! Jeg kan ikke gå 2 uger uden at åbne for ventilen. Med en brækket hofte, hænder bundet ind i groft sandpapir og dyppet i knuste glasskår, skulle jeg nok finde en løsning.

(Men jeg må da alligevel lige se den anden tråd du henviser til :). Mere frelst er jeg da heller ikke)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Nogen piger (se anden tråd:

) tilbyder ellers man kan nøjes med at betale for 5 min - så mon ikke det var en god løsning for dig.

"Hvad" er faderen? Er det en stavefejl eller er I bare lidt mere alternative "over there"? :ph34r:

Men det er jo for sygt. Troede du lavede pis med mig... :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Uha, jeg bliver helt bekymret, når jeg læser hvor meget nogle af trådens deltagere tager 'lysten' i egen hånd om man så må sige...

Hvis i onanerer op til flere gange dagligt, så når i vel aldrig nogensinde at blive topliderlige??? Max tændte og helt exede af indestængt lyst. Det lyder for mig som om, det nærmest er pr. automatik, at nu skal 'det' lige til. Alt kan blive en vane. Men om det er en god eller en dårlig vane..., hrmmmm. Det kan jeg jo selvfølgelig ikke afgøre. Og bevares i må gøre lige præcist hvad i vil, når i vil det. Men nogle gange er det sgu da bare fedt at vente og ha noget at se frem til. Opbygge en crazy lyst og fantasere om dette og hint. For mig er lyst i hvert fald en variabel størrelse. Og ikke bare noget, som skal overstås...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man får jo nærmest det indtryk, at flere af de herrer holder Lille Peter i hånden, fra de står op om morgenen til de går i seng igen om aftenen. Men de er jo alle sammen noget yngre end jeg selv. Dog tror jeg da aldrig at jeg har været så beskæftiget med manuelt håndarbejde, nok fordi jeg har været travlt beskæftiget med at tjene penge, så Manuela kunne udfører arbejdet i stedet.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 1 time siden:

Uha, jeg bliver helt bekymret, når jeg læser hvor meget nogle af trådens deltagere tager 'lysten' i egen hånd om man så må sige...

Hvis i onanerer op til flere gange dagligt, så når i vel aldrig nogensinde at blive topliderlige??? Max tændte og helt exede af indestængt lyst. Det lyder for mig som om, det nærmest er pr. automatik, at nu skal 'det' lige til. Alt kan blive en vane. Men om det er en god eller en dårlig vane..., hrmmmm. Det kan jeg jo selvfølgelig ikke afgøre. Og bevares i må gøre lige præcist hvad i vil, når i vil det. Men nogle gange er det sgu da bare fedt at vente og ha noget at se frem til. Opbygge en crazy lyst og fantasere om dette og hint. For mig er lyst i hvert fald en variabel størrelse. Og ikke bare noget, som skal overstås...

Du behøver såmænd ikke at være bekymret. Taler vi generelt, er mænds lyst en rimelig generel størrelse, med et svagt fald som årene går. Og nej, det betyder ikke, at man ikke ved siden af almen ornani, kan se frem til nogle gode oplevelser, have fantasier, føle sig ekstre horny osv osv.  

Som en kendt ville have sagt "sådan er det jo".  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig kunne finde på at onanere dagene før et pigebesøg. Jeg synes at det er rart at mærke forventingens glæde - også i pikken! :P Nogle gange har jeg en halvstivert på allerede når jeg ringer på dørklokken til bordellet, men det er sådan jeg kan lide det. Maden smager jo meget bedre når man er sulten og på samme måde er jo sexen meget mere lystfuld når man er rigtig elskovssyg... Måske kunne jeg være mere udholdende og nå flere stillinger hvis jeg spillede den af dagen før... men for mig er sex hovedsagelig en oplevelse af kvalitativ og ikke af kvantitativ karakter. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 4/19/2018 at 22:08:

"Hvad" er faderen? Er det en stavefejl eller er I bare lidt mere alternative "over there"? :ph34r:

Men det er jo for sygt. Troede du lavede pis med mig... :( 

Well, she wouldn't be the first GP to become pregnant after having unprotected sex with a client... Hell, I'm still wondering if I'm the cause of Klara Lara's big belly (half Italian, half Albanian girl who worked twice in Sweden a few years back)... One of the few times I've gone raw (tested negative since then), but she was so worth it! Never finished, but hey, we all know that's no guarantee, and she did show a big belly a few months later when she returned. The time table fits... Still remember how horny she was, wish I could meet her again!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...