Hop til indhold
Doneagles

Amanda Brazil (ny favorit)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/247775

Jeg må gå til bekendelse.... Jeg har nu besøgt Amanda 3 gange på den relativt korte tid hun har været her. 1. Gang bestilte jeg en 1/2 time, og ærgrede mig over at jeg ikke havde fået penge nok med hjemmefra til at bestille en hel time. Hun åbnede døren for mig i en dejlig stramtsiddende hvid kjole, og det var så godt at se, at kvinden på billederne også er den kvinde som åbner døren. Selve agten vil jeg ikke komme ind på, andet end at Amanda bare er super god til det hun laver. Hun spurgte om jeg kunne tænke mig at prøve en duo med hende og Luna, og det tænkte jeg godtnok en del over. 

Det var fristende og nu var gode råd dyre, skulle det være en halv time med de to skønne kvinder næste gang. Nej det skulle det ikke...... 

2 gang jeg besøgte Amanda ville jeg hellere have en time sammen med hende, end en halv time med de to, det må sgu da sige lidt om hvad Amanda står for. Den time gik desværre bare alt for hurtigt, men heldigvis er hun ikke typen, som kigger på klokken. Vi lå og hyggesnakkede og kyssede efter en skøn gang sex. Jeg var den sidste kunde den aften, og skal da lige hilse at sige at hun ser dælme også godt ud i sin pyjamas :))

og nu er jeg så lige kommet hjem efter endnu en 1/2 time med Amanda, som faktisk blev til 45 minutter. Jeg nyder sgu virkelig at have sex med den kvinde, og så er hun dejlig sensitiv, og virkelig charmerende. Synes der er god kemi, og det virker bare så ægte. Hun griner lige efter orgasme og det er sgu virkelig charmerende.... 

Hun er ganske enkelt simpelthen fantastisk, og er helt klart strøget helt til tops. Hun er en fantastisk og dyb professionel glædespige. Hun er svært vanedannende. 

En ting jeg synes er rigtig godt, det er at hvergang jeg har besøgt hende, så har hun til at starte med været iført noget flot og stramtsiddende tøj som virkelig fremhæver hendes skønne krop. Hmmmm.... kunne blive ved.... 

hun får topkarakter hele vejen rundt.

gutter.... kom afsted, men være sød overfor hende, hun fortjener det bedste. 

Doneagles. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Hej Doneagles

Har konstateret at der ligger 2 tråde om denne fantastisk søde pige, og har kommenteret dit oplæg.....Jeg er helt enig i dine betragtninger - pas på pengene.

Achilleus skrev, for 7 timer siden:

Ok så har jeg misforstået hende. Jeg havde indtrykket af, at hun skulle til KBH efterfølgende :) Jep jeg tror også, forståeligt nok, at hun har fået en del fans her he he

Har lige set at Doneagles har lavet en ny tråd om pigen - og han har allerede besøgt hende 3 gange ....... han er vist lidt småforelsket i hende ;)

Lidt en dyr fornøjelse, men hun er godt nok både sød, smilende, smuk og pivfræk...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...