Hop til indhold
Guest Axl Rose

Bliver sex bedre med alderen?

Recommended Posts

Guest Axl Rose

Da jeg var ung lød budskabet altid at “sex blev bedre med alderen”... selvom det sgu var ret godt dengang. Nu hvor de 40 år er rundet, synes jeg ikke helt jeg kan genkende ordlyden med at sexen bliver bedre. Måske er man mere selvbevidst - men ungdommens nysgerrighed og den vilde ekstase ved at prøve nye frække ting er forsvundet efterhånden, som de ting der skal prøves efterhånden er prøvet nogle gange.

Er jeres sexliv blevet bedre med alderen - og hvad gør I for at holde det spændende, nyt og frækt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var yngre kunne min mc ikke blive hurtig nok, jeg troede lykken var 300 km/t, nu er jeg 52 år ung, for mig er det ikke længere hastigheden der er spændende, der er mere hvordan kørslen bliver mere intens og alle linjer rammes. Det samme med mit sex liv, nej gu kan jeg ej pumpe med 300 km/t, jeg kan til gengæld kan jeg nyde hele kvinden og give kvinden berøring, kys, "slik" og tålmodighed. Før var jeg en haj hurtige hug og fuld speed, nu er jeg nok nærmere en delfin der danses, der berøres, der kæles, der pires og selve agten foregår nok lid langsommere men lang mere intens. Så ja for mig er sexlivet blevet bedre.  

Gir det mening? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg tror det “mundheld” handler om at sexlivet er mindre forstyrret i en moden alder er i den sammenhæng at børnene er flyttet hjemmefra og ja der er nok ikke så meget nyt for en voksen på 40 plus...der er det nok mere intensiteten der rykker 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nok blevet mere afklaret med hvad jeg vil og ikke vil, som tiden er gået. Som yngre famlede jeg rundt i blinde. Det havde vel også sin charme. Men jeg opfatter ikke sex som decideret bedre nu som "voksen". Bestemt ikke.

Til gengæld fandt jeg ud af at det kan være mere smertefuldt på de gamle dage. Sidst jeg havde sex med min kone (ja, det sker skam i ny og næ) fik jeg krampe i den ene læg. Damn, det gjorde ondt. Hun syntes dog det var vildt sjovt og underholdende at se mig vride mig i smerte. Så én af os fik da lidt ud af det alligevel :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 2 timer siden:

Er jeres sexliv blevet bedre med alderen ?

Ja bestemt, der bliver jo flere og flere unge piger :D

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 33 minutter siden:

Ja bestemt, der bliver jo flere og flere unge piger :D

Mvh

:shock:

Det er så det eneste positive. Omend det også er nedtrykkende når 75% af pigerne kalder dig for "grand dad".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Så kommer jeg med et Q-indlæg.. for nuancernes skyld...

Jamen ja og nej. Ja fordi der netop er mulighed for at nyde og mærke mere med hele kroppen. Og i mit indre bor der nu fortsat en vildskab, som har fulgt mig hele livet. Vildskaben har bare ændret karakter. 

Nu er den mere begærlig og grådig - hvorimod tidligere handlede det om antal gange, jeg dyrkede sex.

Jeg er fortsat meget nysgerrig og agerer både i min ramme og rykker på den. Søger nye oplevelser ell indfrier flere af de ønsker og fantasier, som jeg tidligere ikke turde erkende, jeg havde.

Lyster, som er norm-atypiske og kinky - antal mænd, mænd i lingeri, bisex, locations og meget andet. Det gør jeg nu - fordi jeg befinder mig i en fase, hvor jeg har udlevet alle standard-oplevelserne og nu ønsker at fordybe disse..

Personligt er mit sexliv fortsat frækt og uartigt - det har det nu altid været - og ja, alderen har givet mig ro til at gøre alt og slippe mine egne forventninger.. (okay, hjalp også at blive skilt, men anyway... ;-) haha)

 

ps. @underdog40 - magnesium hjælper mod kramper, så du kan fokusere på at kneppe dine kone mere end at være underholdende pga insisterende smerte ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 6 timer siden:

Det er så det eneste positive. Omend det også er nedtrykkende når 75% af pigerne kalder dig for "grand dad".

Pyt med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

ps. @underdog40 - magnesium hjælper mod kramper, så du kan fokusere på at kneppe dine kone mere end at være underholdende pga insisterende smerte ;-)

 

Bananer er en rigtig god kilde til magnesium.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 12 timer siden:

Da jeg var ung lød budskabet altid at “sex blev bedre med alderen”... 

Er jeres sexliv blevet bedre med alderen - og hvad gør I for at holde det spændende, nyt og frækt?

Generelt bliver det bedre for kvinder især. Det handler nok både om deres egen, mere modne evne til at give slip (altså når man ser på kvinder som gruppe) og så måske deres partneres større forståelse ...

Som @jenslillemandhansenv2  så vil jeg påstå er "godt" ikke det samme som "nyt og frækt". Jeg vil dog gætte på, at på et forum for købesex vil mange holde fast i det lighedstegn. Men det kommer jo an på, hvilken slags sex- Sex er ikke bare sex - det kan være så meget og der er stor forskel på, hvad det handler om, hvis jeg er sammen med en ung GP  i en time eller hvis jeg er sammen med en moden kvinde, som jeg har en langt mere fortrolig og intim relation til over længere tid. Det sidste giver de største og mest tilfredsstillende "oplevelser", og de er blevet større med alderen.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg startede min seksuelle "kariere" som 15 årig, og har også tit tænkt lidt over udtrykket "sex bliver bedre med alderen".   Det er så min personlige opfattelse, at det giver mere mening, hvis det ses i sammenhængen, at blive mere seksuel moden.   Det er nok meget individuelt hvornår man så at sige føler sig seksuel moden, kender sin egen seksualitet, behersker forskellige teknikker, evner at tilfredsstille en modpart osv

Når man bliver ældre begynder man måske at tænke over noget andet som "Hvornår topper man seksuel".  Eller falder den seksuelle lyst med alderen  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 18 timer siden:

Da jeg var ung lød budskabet altid at “sex blev bedre med alderen”... selvom det sgu var ret godt dengang. Nu hvor de 40 år er rundet, synes jeg ikke helt jeg kan genkende ordlyden med at sexen bliver bedre. Måske er man mere selvbevidst - men ungdommens nysgerrighed og den vilde ekstase ved at prøve nye frække ting er forsvundet efterhånden, som de ting der skal prøves efterhånden er prøvet nogle gange.

Er jeres sexliv blevet bedre med alderen - og hvad gør I for at holde det spændende, nyt og frækt?

Ja, synes det er blevet bedre med alderen. Tænker det er erfaring og man har prøvet det meste og derved fundet ud af hvad der tænder én mest.

Det jeg gør for at det forbliver spændende... Ny GP efter 3. besøg :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja. Man tror jo hver gang, at det er sidste gang, så når muligheden endelig er der, skal der ske noget :D

Hvis det er bedre med rejsning problemer, div. lægemidler, så Ja. Ellers ville jeg da gerne have min ungdoms virilitet tilbage, der manglede jeg desværre økonomien til at besøge GP'erne. Nu er problemet omvendt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Om sex bliver bedre med alderen. Tja. Eftersom det er min hjerne, som er den allermest sexede del af mig, fordi den indeholder min fantasi, så tænker jeg ikke at det er aldersbetinget. 

Hvad angår den mere fysisk betonede del, så vil jeg sige, at kvaliteten svinger afhængigt af hvem, det er, jeg sexer med. Det kan være sublimt og mindblowing, men også røvsygt og på kanten til at jeg har lyst til at smide en mand ud af mit soveværelse, fordi han ikke er værdig til at være der. Da præstation og indlevelse - ja alt - er af så ringe kvalitet, at det er spild af min tid. Men jeg er overvejende et høfligt menneske, så det har været en mentalt spark indtil nu, som nogen har fået ;)

Så som i mange livet forhold, så handler det om at fornemme hinanden, kende hinanden, registrere signalet, stemninger og gøre sig umage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 8 timer siden:

Om sex bliver bedre med alderen. Tja. Eftersom det er min hjerne, som er den allermest sexede del af mig, fordi den indeholder min fantasi, så tænker jeg ikke at det er aldersbetinget. 

Hvad angår den mere fysisk betonede del, så vil jeg sige, at kvaliteten svinger afhængigt af hvem, det er, jeg sexer med. Det kan være sublimt og mindblowing, men også røvsygt og på kanten til at jeg har lyst til at smide en mand ud af mit soveværelse, fordi han ikke er værdig til at være der. Da præstation og indlevelse - ja alt - er af så ringe kvalitet, at det er spild af min tid. Men jeg er overvejende et høfligt menneske, så det har været en mentalt spark indtil nu, som nogen har fået ;)

Så som i mange livet forhold, så handler det om at fornemme hinanden, kende hinanden, registrere signalet, stemninger og gøre sig umage.

Det nogen søger er måske empatiske kvinder, så kan man egentlig tillade sig for i omegnen af 2000 kroner i timen at synes en mand er uværdig til at betale dig omkring de 2000 i timen for en omsorg han nok mangler i sit hverdag, det er en smule mangel på empati jeg er ked af at sige det! . Kan du egentlig være andet bekendt? Hvor tit betaler du 2000 kroner for noget? som endda viser sig i værste fald at være spild af penge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra mig skal lyde et klart ja - for det første, fordi jeg bare generelt er blevet mere liderlig og nem at tænde - for det andet, fordi jeg nu har den indre ro og balance til at nyde det, jeg gør, for fulde drag.. og det gælder begge veje.. jeg jagter ikke den store orgasme - men opbyggelsen til klimaks for både ham - eller hende - og mig er nu det bedste.. jo frækkere, jo bedre - og jeg kan da stadig finde nye grænser, selvom jeg troede, at jeg havde prøvet det hele :P Sex er bare - rent generelt - skønt som bare pokker - og jeg kan mentalt bygge op i løbet af en hel dag for så at udleve det, jeg har bygget op til.. så yep - nydelse, fordybelse, ro, viden om hvad jeg tænder på og hvad der bare ikke er mig, evnen til at sige nej tak og lysten til at gøre det skønt for min partner.. så meget bedre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

til romantikeren...

Jeg er først og fremmest kvinde. At jeg har en lyserød profil herinde gør jo ikke, at jeg ikke kan tillade mig at ytre mig som kvinde med udgangspunkt i mit private liv og ikke i forhold til et 'kundeforhold', hvor min tilstedeværelse og mit nærvær er 'købt og betalt'.

Det jeg skrev, skrev jeg som 'mig' og helt for egen regning og risiko og ikke som Mila. Beklager, hvis det ikke fremgår tydeligt nok.

Det var ikke i forhold til hvordan en mand, som gæster mig som kunde skal/kan/bør behandle mig. I den sammenhæng er det jo ikke mine lyster, som er i centrum, men hans. Og om han så vælger, at jeg også skal have noget ud af vores hyggestund, kan jo kun være et issue mellem ham og jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Barske Rødskæg skrev, den 19/4/2018 at 20:19:

Tja. Man tror jo hver gang, at det er sidste gang, så når muligheden endelig er der, skal der ske noget :D

Hvis det er bedre med rejsning problemer, div. lægemidler, så Ja. Ellers ville jeg da gerne have min ungdoms virilitet tilbage, der manglede jeg desværre økonomien til at besøge GP'erne. Nu er problemet omvendt. 

Ja ung rig og potent er den bedste konstellation for en mand for god sex, men nu ero jeg gammel fattig og i potent så når der er lidt på den front er jeg taknemlig i mit ikke købe sexliv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...