Hop til indhold
intim-massage-Sara

Hvem vil med i poolen ?

Recommended Posts

Thomsen skrev, den ‎23‎-‎04‎-‎2018 at 09:23:

Ja tak! :-)

Hvor finder jeg dig henne..????? ;-)

 

Der er sådan en lille-bitte diskret sort firkant unden hendes profilnavn med teksten "Annonce profil", der står nok hvad du har behov for at vide. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

Der er sådan en lille-bitte diskret sort firkant unden hendes profilnavn med teksten "Annonce profil", der står nok hvad du har behov for at vide. :)

Det ved jeg, det var nu mest ment som et suk over, at man ikke finder den slags herovre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 .. synes konceptet er rigtig godt, jeg kan godt lide at 'starte blødt op' ...
Synes man savner det på klinikkerne, bare et bord hvor man kunne starte med at få lidt at drikke og lidt mundgodt sammen med pigen ...
Nå, men det var bare for at sige at @intim-massage-Sara's koncept er en super idé ..
Jeg kan desværre heller ikke bruge det da jeg ikke kan svmme ... :(

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, den 25/4/2018 at 22:17:

Dejligt at læse, at så mange synes om min ide med "hvem vil med i poolen" :P

Jeg skal nok skrive herinde 1 uges tid før det bliver aktuelt :)

Knuuuuus

Hvordan kommer jeg i kontakt med dig svare 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Bgo skrev, den 28/4/2018 at 09:12:

Hvordan kommer jeg i kontakt med dig svare 

Klik på den sorte firkant i bunden af hendes profil – derefter kommer du til hendes profil – der er der mulighed for at sende en forumbesked ;) – altså skrive til pigen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
intim-massage-Sara skrev, den 18/4/2018 at 18:45:

Jeg har gået med en ide, om at starte et noget anderledes koncept, for forandring fryder ;)

Foråret er nu endelig kommet og snarlig sommer og findes der noget bedre, end at komme ud i det dejlige vejr og hygge sig i solen og vandet...

Brainstormen lyder på, at der bestilles tid til enten 1,5 time til 1800 kr eller 2 timer til 2000 kr  

Jeg byder min gæst velkommen hos mig og vi får en lille snak om hans forventninger...dernæst går vi i bad sammen og sætter os så  ud i haven og får lidt godt til ganen - kiks med ost, frugter, champagne, vin, øl, sodavand.... jeg forfører ham så med i poolen og vi kan lege lidt med hinanden der.... så ind på massagebriksen og æltes, kærtegnes dejligt med olie-svensk for de næste 30 min. så et smut i bad sammen igen, for at vaske olien og klorvandet af.... og så ind på sengen til fx. gensidig fransk, samleje osv....med udløsning til slut.... 

Det er blot en forestilling til rækkefølgen...ideen er at manden får så meget på opleveren som muligt, både ude og "inde i varmen" :P

Hvad tænker i kære mænd om min ide og kunne i selv forestille jer at "komme" hjem til mig ???

Knus og kram fra massage- Sara

 

 

Du lyder super fantastisk, hvis jeg var mand, var dit koncept mums. Jeg kan ikke komme ind på nærmere detajler, men et stort bassin og med din sødme tror jeg det år fantastisk. Skriv om det på et tidspunkt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, den 18/4/2018 at 18:45:

Jeg har gået med en ide, om at starte et noget anderledes koncept, for forandring fryder ;)

Foråret er nu endelig kommet og snarlig sommer og findes der noget bedre, end at komme ud i det dejlige vejr og hygge sig i solen og vandet...

Brainstormen lyder på, at der bestilles tid til enten 1,5 time til 1800 kr eller 2 timer til 2000 kr  

Jeg byder min gæst velkommen hos mig og vi får en lille snak om hans forventninger...dernæst går vi i bad sammen og sætter os så  ud i haven og får lidt godt til ganen - kiks med ost, frugter, champagne, vin, øl, sodavand.... jeg forfører ham så med i poolen og vi kan lege lidt med hinanden der.... så ind på massagebriksen og æltes, kærtegnes dejligt med olie-svensk for de næste 30 min. så et smut i bad sammen igen, for at vaske olien og klorvandet af.... og så ind på sengen til fx. gensidig fransk, samleje osv....med udløsning til slut.... 

Det er blot en forestilling til rækkefølgen...ideen er at manden får så meget på opleveren som muligt, både ude og "inde i varmen" :P

Hvad tænker i kære mænd om min ide og kunne i selv forestille jer at "komme" hjem til mig ???

Knus og kram fra massage- Sara

 

 

Hvis du var i Kbh, så besøgte jeg dig imorgen....Men det er du desværre ikke :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, den 18/4/2018 at 18:45:

Hvad tænker i kære mænd om min ide og kunne i selv forestille jer at "komme" hjem til mig ???

For én i helvede hvor jeg er blevet "klar" lige nu. Har lige været inde på din annonceprofil og jeg er HELT sikkert én af dine kunder inden ret længe. du er lige det jeg søger. 

Du virker vildt fræk og jeg vil meget gerne besøge dig. jeg kunne faktisk godt finde på, at tage helt fra københavn for kun at besøge dig. Kolding jeg "kommer" (er på vej) nu,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, den 25/4/2018 at 17:17:

Dejligt at læse, at så mange synes om min ide med "hvem vil med i poolen" :P

Jeg skal nok skrive herinde 1 uges tid før det bliver aktuelt :)

Knuuuuus

 

intim-massage-Sara skrev, den 25/4/2018 at 17:17:

Dejligt at læse, at så mange synes om min ide med "hvem vil med i poolen" :P

Jeg skal nok skrive herinde 1 uges tid før det bliver aktuelt :)

Knuuuuus

R

 

intim-massage-Sara skrev, den 25/4/2018 at 17:17:

Dejligt at læse, at så mange synes om min ide med "hvem vil med i poolen" :P

Jeg skal nok skrive herinde 1 uges tid før det bliver aktuelt :)

Knuuuuus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sker der ikke snart noget med den tur i poolen hilsen Bgo der vil med der i poolen 

Redigeret af Bgo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...