luckyboy 5 Skrevet 17. April, 2018 Har været forbi efterhånden nogle stykker, ikke altid en strålende oplevelse, men idag kom turen til TS Valeria, Er netop kommet hjem efter en time med TS Valeria, wow.. https://annoncelight.dk/showad/229913 Vi aftalte en time for 1.500, skrev til Valeria at jeg stod foran døren 3 min senere, desværre ringede min mobil og måtte tage et arbejdsrelateret opkald. 10 min senere åbnede Valeria døren og det første var en velfortjent skideballe over ikke at komme til tiden, undskyldte pænt og Valeria smilede - fuck hun er smuk, velduftende ja, fandme lækker.. Ikke så meget om selve akten, men kan da fortælle at jeg ikke før er blevet kneppet så godt og så længe, uudholdeligt dejligt. Valeria er fint men ikke voldsomt udrustet (passer lige til mig), hendes dejlige var pik stenhård, og hun kneppede og kneppede min jomfrustramme røv i 40 min. Mega sød også, nærværende, snakkesaglig - absolut et besøg værd. Ikke sidste gang jeg lægger turen forbi Valeria 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 253 Skrevet 17. April, 2018 Jeg har også været ved hende da hun var i Odense hun er sgu dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg