Hop til indhold
Guest Peter26

Wanna Fuck

Recommended Posts

Guest TboneDK
Peter26 skrev, 1 time siden:

Hej,

Nogle som har besøgt hende her? Gad jeg godt men træls jeg bor i Jylland. Så må jeg besøge hende næste gang jeg rammer CPH,

https://annoncelight.dk/showad/222541

Ret sikker på hun også er på SugarDaters, men har ikke besøgt hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26
TboneDK skrev, for 6 minutter siden:

Ret sikker på hun også er på SugarDaters, men har ikke besøgt hende

Ved du hvad hun hedder der inde? Skriv gerne PM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for lidt over et års tid siden da hun boede -meget- tæt på mig - og hun er (har været?) på sugardaters - dog ikke en profil jeg kender :) Hun har desuden været på TV og fortælle åbent om sin tid som sugarbabe, men det vil jeg lade hende selv fortælle/linke på opfordring :)
 

Hun er dog akkurat som beskrevet i profilen, og en dejlig blød størrelse - ikke "chubby", bare en helt almindelig og blød naboens datter med en super afslappende og fræk væremåde - krydret med lidt flabethed ;)

Absolut værd at besøge - og jeg fornemmede en absolut nul-tolerance overfor smartasses og klaphatte; har en forkærlighed for tøser med en lidt ru overflade og attitude; det er sgu livligt..! Sunshine er en ung pige der har kørt sin erfaring på lagenet ind ved at blive revet, og selv rive, gevaldigt meget rundt..! En sand kneppe-smed, tag på besøg hvis du skal ha' hærdet stållet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...