Hop til indhold

Kati i Bording

Featured Replies

Skrevet

Så skulle der lige bruges de sidste penge der var "til overs" denne måned, og valget stod på Kati, og det fortryder jeg ikke!
Egentligt havde jeg tænkt at hun skulle have været den først GP jeg prøvede, men hun var på ferie da muligheden var der, men nu lykkes det :D

Alt man læser om hende passer til punkt og prikke, smuk, dejlig, forbandet lækker, sjov, ja, hele pakken; og man skulle tro at hun havde et ekstra job som støvsuger, wow :D

@kati_arhus Thanks for an amazing quickie, that requires a longer rematch ;-)

Skrevet

The first to "blow me apart", at the age of 52. That's not a small achievement! 

Kati is a treat :wub:

Skrevet

even to age 72 she does it !!!

Skrevet
mand78 skrev, den 17/4/2018 at 15:46:

Alt man læser om hende passer til punkt og prikke, smuk, dejlig, forbandet lækker, sjov, ja, hele pakken; og man skulle tro at hun havde et ekstra job som støvsuger, wow :D

Har også haft stor fornøjelse af hendes Nilfisk kompetencer :lol:

Hun burde undervise på et årskursus i orale færdigheder :D

Skrevet
Lubovnik skrev, for 6 timer siden:

Har også haft stor fornøjelse af hendes Nilfisk kompetencer :lol:

Hun burde undervise på et årskursus i orale færdigheder :D

Enig! Og med hensyn til det kursus, er vi nok mange, som gerne lægger vores nullermænd til - ganske frivilligt.:lol:

Skrevet
  • Author
Polar skrev, for 12 minutter siden:

Enig! Og med hensyn til det kursus, er vi nok mange, som gerne lægger vores nullermænd til - ganske frivilligt.:lol:

Hellere end gerne, og adskillige gange! :D

ps. det er ikke fair at være løbet tør for penge til "underholdning" og nu få mere og mere lyst til en omgang mere :D

Redigeret af mand78

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.