Hop til indhold

Recommended Posts

Så skulle der lige bruges de sidste penge der var "til overs" denne måned, og valget stod på Kati, og det fortryder jeg ikke!
Egentligt havde jeg tænkt at hun skulle have været den først GP jeg prøvede, men hun var på ferie da muligheden var der, men nu lykkes det :D

Alt man læser om hende passer til punkt og prikke, smuk, dejlig, forbandet lækker, sjov, ja, hele pakken; og man skulle tro at hun havde et ekstra job som støvsuger, wow :D

@kati_arhus Thanks for an amazing quickie, that requires a longer rematch ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
mand78 skrev, den 17/4/2018 at 15:46:

Alt man læser om hende passer til punkt og prikke, smuk, dejlig, forbandet lækker, sjov, ja, hele pakken; og man skulle tro at hun havde et ekstra job som støvsuger, wow :D

Har også haft stor fornøjelse af hendes Nilfisk kompetencer :lol:

Hun burde undervise på et årskursus i orale færdigheder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Lubovnik skrev, for 6 timer siden:

Har også haft stor fornøjelse af hendes Nilfisk kompetencer :lol:

Hun burde undervise på et årskursus i orale færdigheder :D

Enig! Og med hensyn til det kursus, er vi nok mange, som gerne lægger vores nullermænd til - ganske frivilligt.:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 12 minutter siden:

Enig! Og med hensyn til det kursus, er vi nok mange, som gerne lægger vores nullermænd til - ganske frivilligt.:lol:

Hellere end gerne, og adskillige gange! :D

ps. det er ikke fair at være løbet tør for penge til "underholdning" og nu få mere og mere lyst til en omgang mere :D

Redigeret af mand78

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...