Hop til indhold
Hutlihut87

sex i din bil eller naturen -i sønderborg!

Recommended Posts

Halløj derude,

Jeg ved ikke om denne tråd skulle være oprettet under efterlysninger, så bær lige over med mig hvis tråden er forkert placeret.

Anyway så vil jeg lige bringe en lille advarsel om denne pige: 

https://annoncelight.dk/showad/248444

Jeg kontaktede hende via SMS og hun svarede faktisk relativt hurtigt. Meget godt indtil videre. Efter lidt sniksnak aftalte vi, at jeg skulle ringe en halv time før for at aftale afhentnings sted. Jeg gør som aftalt og hun tager sørme også telefonen. Vi aftaler et sted og hun beder mig om at ringe på det aftalte sted og tidspunkt... Kan i mon gætte hvad der så sker? Korrekt... Hun tager ikke længere telefonen. Jeg giver hende 10 min. hvorefter jeg ringer en sidste gang. Hun svare stadig ikke og jeg fordufter, da jeg sgu ikke gider være mere til grin end højst nødvendigt.

Jeg kommer aldrig til at fatte hvad disse personer for ud af sådan et nummer. Jeg har naturligvis ikke være så stor en klovn at betale noget forud.

Måske i andre har mere "held" men ville i hvertfald lige dele episoden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...