Hop til indhold
Gæst

Nati på frederiksberg

Recommended Posts

Gæst

 

Halløj brødre!

Var der ikke noget med at Nati skulle komme tilbage den 14 april? Hende den vilde blond tøs som var der i Påskeferien, som har fået en del gode anmeldelser. 

Det sagde hun i hvert fald et par dage før hun smuttede, men tænkte om nogle måske havde noget inside viden og ved hvornår hun kommer tilbage?

 

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Blow lover skrev, for 8 timer siden:

Jeg savner hende også. Håber på nyt i sagen.

Så er der nyt på sagen - godt nyt - hun kommer den 19 eller 20 april - så er det med at samle flasker, mange flasker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til dem, der ikke har besøgt Nati, kan jeg oplyse, at hendes fotos er flere år gamle og temmelig glamouriseret. Men Nati er stadig en pæn tøs - altså af udseende - i sengen er hun ganske “beskidt” :-) Hun tager klatten i munden og ansigtet uden at kny. Nati tilhører den kategori af polakker, der sætter en ære i at være pligtopfyldende. Lad os give hende en varm velkomst med masser af “hvid chokolade” :-) 

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
jydetampen skrev, for 3 timer siden:

Cool. Har du haft kontakt til hende?

Nej jeg er synsk :-) Jo jeg har

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 15 minutter siden:

Nej jeg er synsk :-) Jo jeg har

Haha nåå jamen jeg tænkte det jo kunne være du havde talt med andre piger på stedet? Men fedt du har en direkte linje til hende. Glæder mig allerede :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Blow lover skrev, for 4 timer siden:

Til dem, der ikke har besøgt Nati, kan jeg oplyse, at hendes fotos er flere år gamle og temmelig glamouriseret. Men Nati er stadig en pæn tøs - altså af udseende - i sengen er hun ganske “beskidt” :-) Hun tager klatten i munden og ansigtet uden at kny. Nati tilhører den kategori af polakker, der sætter en ære i at være pligtopfyldende. Lad os give hende en varm velkomst med masser af “hvid chokolade” :-) 

har været der og kneppet dont worry, jeg spurgte bar hvornår hun kom igen, for det var mening hun skulle komme den 14 :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Nati tilbage. Dog med en kraftig stigning i priserne, desværre!

See you 14.07 Nati Østebro !!! Anal sex, megafrench, deep throat !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...