Hop til indhold

Recommended Posts

Rygterne var sande. En helt utrolig  sød pige. Naboens søde datter gange fire. En smule genert og sky, når hun åbner døren. Måske ikke så mærkeligt -  her står et ukendt menneske, du lige om lidt skal have sex med.

Hun siger ikke så meget, at høflig og venlig på den næmest asiatiske måde. Måske meget at seancen indledes med body-massage, hvor hun med dejlig varm olie som det eneste imellem glider nøgen rundt på min ryg. Det er dejligt, ganske enkelt. Prøver at styre min tålmodighed, men det går ikke længe. Må vende mig for at se et smilende pige-ansigt og en smuk, slank krop. Nyder hendes blow-job, men vil også selv bidrage til fornøjelsen med den 69 hun foretrækker - fremfor mit forslag om kun fransk til hende. Hun henter endda en pude for at bringe mig mere i stilling. At det ikkeer helt nok til løfte hovedet op til hendes lille krop er ikke hendes fejl.

Afslutning med Pixie ridende på mig, men helt tæt. Skøn intim seance. Hendes gentleness holder ved lige til farvel. Bliver lidt skidt tilpas ved synet af en mand med en telefon, der går rundt udenfor døren, da jeg går....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...