Hop til indhold
Smiley5

Skønne danske Ida

Recommended Posts

Hej Euroguide

Jeg er helt ny i det her med at skulle møde en glædespige, og det er for mig derfor vigtigt at det er en ordentlig pige ihvertfald første gang :-) jeg har søgt på alle mulige sider, og vender altid tilbage til skønne danske Ida, som virker til at være mega sød og fræk, og så ser hun jo heller i værst ud mums... er der en der kan anbefale den, og måske komme med et godt råd?

https://annoncelight.dk/showad/235527

På forhånd mange tak :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har gode anmeldelser flere steder og har selv overvejet hende :-) men - hun har været 40 somre siden 2015 så hun har åbenbart ikke fødselsdag hvert år. :P

Redigeret af DonX
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonX skrev, 1 time siden:

Hun har gode anmeldelser flere steder og har selv overvejet hende :-) men - hun har været 40 somre siden 2015 så hun har åbenbart ikke fødselsdag hvert år. :P

Alderen betyder intet ;-) 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonX skrev, 1 time siden:

Men så er det jo ikke svært at regne ud hvad alderen er:P

Jeg er nok ikke anderledes end de fleste andre gp. 

Men du har ret i at jeg skal korrigere mine dataer til de 44 år som jeg efterhånden har rundet og der vil blive gjort.

Tænk jeg har 10 års jubilæum i år til juni og absolut de 10 frækkeste og givende år.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Opmæen skrev, for 24 minutter siden:

Alderen betyder intet ;-) 

Enig :)

Ifølge hendes anmeldelser har hun bløde læber/tunge – men de kan vist osse være skarpe når man læser nogle af hendes kommentarer herinde ;) jeg har desværre ikke haft fornøjelsen endnu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej bestemt har alderen intet at sige, jeg glæder mig til et besøg hos dig Ida, det er helt fast lagt ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ida kan du roligt besøge. Har altid fået god behandlig og nydt møderne meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu