Hop til indhold
Nikolaj80

FKK Artemis, marts 2018

Recommended Posts

Hej alle :),

Hermed min oplevelse af Artemis marts 2018. Det var min anden tur til Berlin, Artemis skulle opleves igen! 

Første besøg:

Tog til Artemis sidst på eftermiddagen om torsdagen. Det var starten af marts og den sibiriske kulde hærgede. Jeg skulle have varmen hos Artemis. Det startede egentligt lidt dårligt. En anden gæst der var foran mig i skranken var en skidefuld gammel tyrker type som vaklede op ad trappen. Var overrasket over han blev lukket ind, men Artemis skal vel have lidt omsætning. Ham så jeg senere igen nede i wellness området hvor han sov sit brandert ud på sofaen...Men entreen er stadigvæk 80 euro og jeg gav 5 euro i depositum til de nye armbånd med chip i. Inde i omklædningsrummet stødte jeg på en mellemøstlig mand som har taget lidt for meget steroider. Han så ud som han kunne bedre lide sig selv end resten af pigerne tilsammen. Ham så jeg ikke igen, han var vidst på vej ud. Siden sidst er der installeret en skydedør på vej ind til barområdet. De 2 første piger som henvendte til mig, var de tilfældigvis der var de mindst attraktive den dag. Nej tak til dem begge, den første blev lidt irreterret og jeg fik en lille skældud. Derfra gik de kun opad heldigvis. 

Den første pige: Melania, 26 år, fra Bulgarien. Hun kom ud fra køkkenet, da jeg sad ved på sofaen ved køkkenet. Hun henvendte til mig da hun direkte kom ud ad køkkenet. Are you waiting for me? Spurgte hun. Lækker og smuk naturlig slank pige med a/b skål (håret var farvet rød). Samt hun er udadvendt, sød og god karma. Jeg kunne ikke står for hendes charme. 30 min. sammen med hende for 110 euro. Jeg faldt for hendes tillægsydelse +50 euro for en hel masse tungekys. Godt valg af mig.

Den anden pige: Liliana, 26 år, fra Den Dominikanske Republik. En eksotisk lækker mulat. Havde spottet hende tidligt på dagen og håbede jeg igen ville støde på hende. Det gjorde jeg heldigvis 3 timer efter Melania. 60 euro for 30 min. Igen et godt valg. Sød pige og behageligt at være sammen med hende. Slank pige med mellemamerikansk numse uden at være tyk. Jeg kom efter 20-25 min. Jeg var virkeligt liderlig den dag og jeg kom 2 gange den dag uden problemer.

Den dag var den bedste ud af mine 6 besøg hos Artemis. Der var god feststemning, pigerne og gæstene var glade. Der var mange piger, mindst 50. Udvalget var langt bedre end sidste gang af mit besøg i august. Og mange af pigerne var udfra min smag: slanke, uden silikone og uden tattoo(de havde måske små diskrete). Det var bare en af de aftener som man håbede på aldrig ville ende, men det endte for mig ved 23 tiden. Kongedag og tak til Artemis :).

Anden besøg:

Tog til Artemis først om aftenen om lørdagen. Der var mange piger og gæster. Igen virkeligt mange flotte piger og igen god stemning. Mindst 60 piger. 

Første pige: Lydia, 25 år, fra Rumænien. Mellemblond hår, slank pige med b skål uden silikone og uden tattoo. Meget smuk ansigt og vel nok den smukkeste pige jeg var sammen med den tur. Spottede hende da hun var på vej op ad trappen fra kælderen. Hun gik op ad trappen anderledes end resten af pigerne. Hun tog store skridt hvor hun spang en trin over i højhæle med et kæmpe smil i ansigtet. Frisk pige og naturligt supersød og serviceminded. Drømmepige. 60 euro for 30 min. Meget populær pige selv om der var mange flotte piger.

Anden pige: Sylvia, 21 år, fra Rumænien. Mørk håret høj skønhed med kæmpestore dådyrs øjne. Wow man blev helt fortryllet af de blå øjne. Superslank pige uden former med a-skål med et meget fast krop og nul tattoo. Igen naturligt sød og meget behageligt pige. 60 euro for 30 min. Rumænien er jo den rene talentfarik når det gælder piger. 

Tredje besøg:

Ankom til Artemis mandag eftermiddag. Det var en meget stille dag. Der var 30+ piger. Stemningen var mat. Der var bare alt for få gæster i forhold til antal af piger. Der var mange piger som kedede sig. Kedeligt omgang. Mange piger løb hen til aften buffeen da køkkenet åbnede kl. 18. Ren bogstaveligt talt.

Første pige: Mikaa fra Serbien. Meget lyst i huden og langhåret blondine. Slank og naturlige a/b skål. 60 euro for 30 min. Ok oplevelse med en sød pige. Ikke super godt heller ikke ringe. Jeg kom ikke fordi jeg sparede mit eneste skud den dag. For første gang i mit liv ville en pige se helikopteren og selvfølgeligt som en ægte gentlemand viste jeg hende helikopteren. Det var sgu lidt sjovt :D.

Anden pige: Kamilla, 27år,  mørkhåret halv fransk/halv rumæner. Smuk sød pige. 60 euro for 30. min. ok oplevelse. Jeg var også ved at være træt, 6 piger på 5 dage. Og tiden var til hjemtur igen efter en god tur til Berlin. Takker for denne her omgang. Jeg var heldigt med mine valg af piger. Alle overholdt tiden og alle var søde og dejlige. Ingen overdrevent salg af tillægsydelser. Det var kun Melania som meget venligt spurgte om jeg ville kysse hende for +50 euro. Ellers var resten af pigerne glad for de 60 euro jeg gav dem. Jeg bruger mindst 5 timer på hver besøg. Og bare nyder udsigten over nøgne flotte piger og opleve stemingen. 

 

Med venlig hilsen 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dialga

Har seæv lige været på lyn visit på artemis en onsdag formiddag fra 12 til 18. Holder stadigvæk 100% hvis man ved hvordan man omgået alle de smukke piger, nu da det var en onsdag havde de undetøj på. Gør ikke så meget da de var smukke alle sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj80 skrev, for 15 timer siden:

Jeg kunne ikke står for hendes charme. 30 min. sammen med hende for 110 euro. Jeg faldt for hendes tillægsydelse +50 euro for en hel masse tungekys. Godt valg af mig.

Jeg synes ikke det var et godt valg.

Hvis alle ydelser ud over det mest basale koster 50 euro ekstra, samt at man skal betale de højeste priser i Tyskland derud over, så bliver Artemis en klub, som ikke har lokale og regelmæssige gæster. En klub, hvor alle kunder betragtes og behandles som engangskunder. Med andre ord en turistfælde. Det er sket med et par FKK'er i Frankfurt for en del år siden, og det er sandsynligvis ved at ske med Artemis nu.

Og den slags klubber er ikke værd at besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...