TheCaptain

Frækt møde med Nemtøs

13 indlæg i denne tråd

Hej Folkens,

så det vist min tur til at lave en lille tråd, endelig blev det min tur til at bruge lidt tid sammen med den utrolig frække Nemtøs.

Efter en del korrespondance og utrolig frække billeder :rolleyes: fik jeg hende endelig overtalt til at se mig, var ikke nemt da Nemtøs er drevet af 100% lyst så der skulle skrues lidt op for charme offensiven for at få et møde i hus inden jeg skulle på ferie og var. Da vejret ikke var værd at snakke om og ingen af os havde en størrelse bil som tillod hygge blev det til en tur i solen :D må indrømme det er til dags dato den bedste tur i sol jeg har haft ;) Nemtøs var ligesom jeg havde forestillet mig hende, dejlig frodig med nok de største og pæneste bryster jeg længe har set (er totalt babsoman), og så utrolig uskyldig af udseende.

Selve turen i solen blev det meste prøvet der blev smagt på de dejlige safter ;) og jeg fik mit til dags dato bedste blowjob, Nemtøs kan virkelig nogle tricks og det bedste er det hele er at man kan se hun nyder det ligeså meget som en selv.

kan ikke andet en håbe at hun vil ses igen en dag hvor det hele falder på plads om hvem ved måske når vejret byder sig til en fræk skovtur.

Nemtøs er en ener 10/10 shit en kvinde :)

The Captain

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu