B-ande 238 Skrevet 16. April, 2018 https://annoncelight.dk/showad/248327 De må besøges, eller hvad siger i?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 238 Skrevet 17. April, 2018 Slet ingen der kender noget til dem? Mellem nogen der har planlagt og besøge dem? Ja jeg tænkt mig det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 238 Skrevet 19. April, 2018 Nu har jeg så været hos dem, og hvilken fantastisk oplevelse, helt sikkert ikke sidste gang, så håber de kommer til øen igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 19. April, 2018 (edited) Nogen vil nok blive glade for en beretning, selv fravælger jeg de to. Redigeret 19. April, 2018 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 19. April, 2018 Alkoholikeren skrev, for 17 minutter siden: Nogen vil nok blive glade for en beretning, selv fravælger jeg de to. Det er jo diskrimination af det grå guld. Pas på med at videreføre dette til dit firma. BR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 19. April, 2018 Fravælger ikke på grund af alder, men et synligt fravær af de nødvendige kompetencer,. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 19. April, 2018 Tja undskyldningen holder vel i byretten . Men sammenholdt med dine oplyste præferencer, er det vist svært at bort forklare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg