Hop til indhold
miko

Esbjerg?

Recommended Posts

Min moster... Undskyld, at jeg er flabet, men må jeg drage en parallel til én, der skal købe bil - og hermed spørgsmålet: hvilken bil skal jeg købe. En gammel, eller ny skude? Kørselsbehov? Pris, osv osv. 

Skriv mere om hvad du søger, så får du sikkert svar. Ville du selv svare på én, der kom med dit eget spørgsmål? 

God aften og håber du finder noget godt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu det er et ok spørgsmål, ikke alle ved præcist hvad de leder efter. Med dit navn har du da en forudsætning for at komme med et par bud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
miko skrev, for 8 timer siden:

Hvem skal man besøge i Esbjerg ??

Utroligt bredt spørgsmål du der kommer med, for kunne jo bare skrive samtlige piger der står på eroguide til dig. Tror du vil få et mere konkret og fyldestgørende svar, hvis du lige som skrev om du er til store piger/små piger, høje piger/lave piger, danske piger eller udenlandske osv osv. Er sikker på du har en type du bedst kan lide. Vil gerne hjælpe hvis jeg kan, og kan jo godt se du er ny, så var mere ment som et lille hint til en anden god gang.  Hvilke type søger du ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...