PeterN 733 Skrevet 16. April, 2018 Kære alle, har lige været hos Jessyca på Frederiksberg, og hold da op for en sprød hungarian honey ungpige godte. Jeg vil ikke komme med detaljer om akten, men vil nævne at jeg blev bedt om at vær lidt forsigtig til at starte med, og det lønnede sig da afslutningen nærmede sig. Og fra hendes side var der et naturligt nærvær hele vejen igennem.... Og den bagdel ..... ih du milde Nå men varm anbefaling herfra til rigtige gentlemen der forstår at nyde skønhed med respekt!!! Stedet var tæt på Finsensvej / Dalgas Boulevard og let at komme ind når man har adressen, og efter min mening pænt indrettet! Forsat go' dag! Mvh PeterN 6 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 17. April, 2018 Godt at Jessyca er kommet hjem fra “provinsen” (Glostrup). Hun hører til her i byen, den godte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 17. April, 2018 Is it not a place with several girls at time? Aka not at all discrete Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anton123 83 Skrevet 17. April, 2018 Er det hende som var i rødovre før? Fik prøvet hende af dengang.. (hvis billederne virkelig er af hende) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonnieF 0 Skrevet 17. April, 2018 (edited) Hvordan er hendes mis? Jeg er i virkelig i tvivl om jeg skal vælge hende eller Luna.. Redigeret 17. April, 2018 af DonnieF Fejl i text Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterN 733 Skrevet 17. April, 2018 Lige lidt opfølgning: @dongdingJeg synes stedet er ret diskret. @Anton123Det er Jessyca på billederne, hverken mere eller mindre. @DonnieFAlt på hende er smukt .... Forsat go' aften derude! Mvh PN 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fallara 137 Skrevet 19. Maj, 2018 Nogen der ved hvornår hun er tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anton123 83 Skrevet 19. Maj, 2018 Jeg savner hende også i må meget gerne fortæl når hun kommer igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fallara 137 Skrevet 8. Juli, 2018 Ingen der ved noget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg