Hop til indhold

Recommended Posts

Så havde jeg lyst til at besøge GP igen og efter flere forsøg med manglende svar valgte jeg en profil til trods af at jeg har tvivlet på billederne, men engang imellem får lysterne bare en til at falde i... SMS sendt og der kom svar og vi aftalte at jeg skulle komme forbi ude på Amager. Fik ringet da jeg kom frem og henvist lejligheden som jeg dog kendte fra et tidligere besøg og ind kom jeg og blev mødt af pigen på billederne... og hun var sku en humørbombe og dejlig at lege med... sex'en Kan jeg fortælle meget om men lader det være min oplevelse for det var uden tvivl den bedste oplevelse jeg har haft til dato med en GP og en hvor personlighederne syntes at klikke... så jeg kan kun anbefale Sara og håber i vil være søde ved hende for hun er absolut en juvel... gentagelsens faktor: 100%

Pige: 10/10

Sex: 11/10 (det var en oplevelse ud over det sædvanlige)

Stedet: 10/10 (værelset)

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse tak for det. Overvejer at besøge hende... har hun ægte bryster, kan ikke rigtig vurdere det på billederne? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er dejlig og helt naturlig sexet, uden at være for meget eller for lidt......

Hvis hun ku deepthroate var hun lige alt det jeg tænder op .......;) 

Nyd hende og husk hun gir sig til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende et par gange, for ca 2 år siden, sød kvinde, og god behandling.<3 Har også besøgt, andre af kvinderne på stedet, som har været gode oplevelser, :wub: med det kendetegner,  de polske der er der. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk flot pige - umiddelbart ville jeg havde troet at det var falske billeder, men kan forstå på ovenstående, at de er ægte - dog muligvis ikke helt friske :)

Hvilken del af Amager kan hun besøges? - er det indenfor overkommelig afstand fra metrolinjen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Har besøgt Sara flere gange og hun er godt selskab. Ikke helt så åleslank længere, men til gengæld er brysterne også blevet større :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode gamle Sara. Hun var en del af det legendariske team på penthousebordellet i Sydhavnen for nogle år siden. Siden har hun haft Amager som regelmæssig base. Sara er anmeldt flere gange herinde, herunder af undertegnede. Hun er en sød og tjenestevillig pige. 

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Has she lost weight since a couple of years ago? I stopped going to her because I thought she was getting to chunky to be worth 1200 DKK/hour.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pudden skrev, for 22 timer siden:

Has she lost weight since a couple of years ago? I stopped going to her because I thought she was getting to chunky to be worth 1200 DKK/hour.

Hvordan er det nu lige formlen for at regne en fair kilopris ud er? :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 19 timer siden:

Hvordan er det nu lige formlen for at regne en fair kilopris ud er? :wacko:

Funny smartass. There are a number of girls who charge roughly the same price as Sara does, but that are slim and about 5-10 years younger than Sara. As Sara's attractiveness declines, so does the amount I'm willing to pay for her services.

Redigeret af Pudden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...