Diablo

Sara is waiting for you :) at Amager

11 indlæg i denne tråd

Så havde jeg lyst til at besøge GP igen og efter flere forsøg med manglende svar valgte jeg en profil til trods af at jeg har tvivlet på billederne, men engang imellem får lysterne bare en til at falde i... SMS sendt og der kom svar og vi aftalte at jeg skulle komme forbi ude på Amager. Fik ringet da jeg kom frem og henvist lejligheden som jeg dog kendte fra et tidligere besøg og ind kom jeg og blev mødt af pigen på billederne... og hun var sku en humørbombe og dejlig at lege med... sex'en Kan jeg fortælle meget om men lader det være min oplevelse for det var uden tvivl den bedste oplevelse jeg har haft til dato med en GP og en hvor personlighederne syntes at klikke... så jeg kan kun anbefale Sara og håber i vil være søde ved hende for hun er absolut en juvel... gentagelsens faktor: 100%

Pige: 10/10

Sex: 11/10 (det var en oplevelse ud over det sædvanlige)

Stedet: 10/10 (værelset)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk flot pige - umiddelbart ville jeg havde troet at det var falske billeder, men kan forstå på ovenstående, at de er ægte - dog muligvis ikke helt friske :)

Hvilken del af Amager kan hun besøges? - er det indenfor overkommelig afstand fra metrolinjen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gode gamle Sara. Hun var en del af det legendariske team på penthousebordellet i Sydhavnen for nogle år siden. Siden har hun haft Amager som regelmæssig base. Sara er anmeldt flere gange herinde, herunder af undertegnede. Hun er en sød og tjenestevillig pige. 

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 19 timer siden:

Hvordan er det nu lige formlen for at regne en fair kilopris ud er? :wacko:

Funny smartass. There are a number of girls who charge roughly the same price as Sara does, but that are slim and about 5-10 years younger than Sara. As Sara's attractiveness declines, so does the amount I'm willing to pay for her services.

Redigeret af Pudden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu