Hop til indhold
Manden1994

Studine Natasja i Haderslev

Recommended Posts

Jeg vil lige give Natasja i Haderslev min varmeste anbefaling! Jeg har besøgt hende nogle gange nu, og hun er simpelthen fantastisk! Altid super sød, hygiejnen er i orden, hvor bad kan benyttes. Jeg får altid budt et glas vand, og så er hun altid autentisk. Man kan mærke det er noget hun er glad for, at lave, og derfor giver hun altid en god oplevelse. Helt sikkert et besøg værd! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, 1 time siden:

Er det hende på billederne? Er hun en stille og rolig type eller en vildkat på lagenet?

Det er hende på billederne Ja. Hun er meget alsidig. Bestemt ikke lavet af glas, og man må godt tage fat i hende, men hun kan også godt være stille og rolig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NatasjaDelight

Tusind tak for de pæne ord:wub: jeg håber snart at se dig igen ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Natasja

Hvor og hvornår kan jeg besøge dig. 

Det Link som ligger her i tråden virker ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NatasjaDelight
Asp.73 skrev, for 31 minutter siden:

Hej Natasja

Hvor og hvornår kan jeg besøge dig. 

Det Link som ligger her i tråden virker ikke.

Hej du :)

jeg holder til i Haderslev på min private adresse. Jeg er pt ikke til rådighed pga kommunister i lysthuset :p udover dette har jeg lige en eksamen der lige skal overstået i næste uge, også er jeg klar igen. Jeg har et arbejds nummer som hedder 91108636, der er du altid velkommen til, at kontakte mig, også kan vi se hvordan landet ligger. Jeg har dog ikke telefonen med alle steder, så jeg svare hurtigst muligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NatasjaDelight
NoobGPexplorer skrev, for 13 timer siden:

“Kommunister i lysthuset”. 

Den skulle lige sive ind. Hahaha. 

Hehe, de er smuttet igen, så er tilgængelig her i formiddag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Natasja, du er en af de piger der absolut er på min "skal besøges liste". Men må lige finde ud af hvordan det flasker sig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 4 minutter siden:

Spændende...hvordan kan man få kontakt til Natasja, der er ingen aktive annoncer ?

:D prøv at læse alle indlæg i tråden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NatasjaDelight
Tehtdk skrev, for 8 minutter siden:

Natasja, du er en af de piger der absolut er på min "skal besøges liste". Men må lige finde ud af hvordan det flasker sig ;-)

Det glæder mig at høre :wub: jeg kommer også til, at have lidt mere faste åbningstider efter 1 juni. Mit liv har simpelthen været så ustruktueret. Men jeg er klar igen, og håber på nogle gode oplevelser ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NatasjaDelight
Røvslikker skrev, for 3 timer siden:

Spændende...hvordan kan man få kontakt til Natasja, der er ingen aktive annoncer ?

Ups...fandt aktiv annonce https://annoncelight.dk/showad/249016

Min annonce er ikke aktiv, hvis jeg ikke holder åbent. Så er jeg sikker på, at folk ikke ringer forgæves :) 

Redigeret af NatasjaDelight

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...