Guest knaldehunden Skrevet 29. April, 2012 hejsa er der nogle her på forum der ved om der er gadepiger i århus og hvis det er hvor de kan findes ? knaldehunden :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 29. April, 2012 Mig bekendt findes der ikke gade piger i Århus, for 30 år siden var der nogle få piger i latiner kvarteret, og omkring den lille biograf jeg tror den hed Paradiset. Jeg har for et par år siden drejet derind omkring, men der så ikke ud til at der skete noget. Jeg har hørt at der somme tider er nogle piger i Vejle, og Odense samt København. Internettet har vist sørget for at man kan finde pigerne der, fremfor på gadeplan. Jeg kan tage fejl, men jeg tror ikke der er gade piger i Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 30. April, 2012 takker olemadsen du har sikkert ret, men ja kbh er de i. især de mørke ,blev antastet af en omkring hovedbanegården en lørdag aften men var desværre ikke alene m.v.h knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg