Hop til indhold
Rejsenetværk

Enhedslisten vil forbyde købesex

Recommended Posts

Enhedslisten vil forbyde købesex

Af NIKOLAJ ALBRECTSEN

Offentliggjort 29.04.12 kl. 12:00

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2763405.ece

"Regeringen skal leve op til løfte

Blandt eksperter er der opbakning til et forbud, forklarer nordjyske. En af dem er Dorit Otzen, leder af Reden Internationals Exit-kollegium: "

Jeg håber at faglige eksperter vil have sig frabedt at, dem i blandt regnes mennesker, hvis bevæggrunde for at sige nej eller ja til at kriminalisere køb af sex, er funderet i egen religiøse eller ideologiske ståsted.

Ikke mindst ville det klæde Jp.dk at ledsage citatet af Dorit Otzen med en tekst der forklarer at hun er leder af den kristne organisation KFUK Reden, Nordjyske.dk gjorde hende ikke til ekspert.

Vi kan være SIO evigt taknemmelige for at en regering, der havde til hensigt at forbyde køb af sex, til nu ikke har kunnet skaffe et flertal herfor.

Nu er forslaget parkeret i et udvalg, tilsyneladende de næste 3 år, og vi kan håbe at vi får et regeringsskifte inden, eller at ordinært valg når at blive afholdt før et flertal kan tilvejebringes for et forbud mod køb af sex.

Og går alt galt, så er der kun 1 times flyvetur ud af landet til Berlin - det skal nok hjælpe på trafikken i den nye lavpris terminal i Københavns Lufthavn.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enhedslisten vil forbyde købesex

Nu er forslaget parkeret i et udvalg, tilsyneladende de næste 3 år, og vi kan håbe at vi får et regeringsskifte inden, eller at ordinært valg når at blive afholdt før et flertal kan tilvejebringes for et forbud mod køb af sex.

Og går alt galt, så er der kun 1 times flyvetur ud af landet til Berlin - det skal nok hjælpe på trafikken i den nye lavpris terminal i Københavns Lufthavn.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja lad os håber at de røde bliver så uvenner om den kommende finanslov at Helle må opgive og kaste håndklædet i ringen, og lade Lars, Lars og Pia komme til igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er utrolig, som den røde blok syntes de skal bestemme over alle medborger. Vil anbefale dem, at prøve den virkelige verden, den ligger langt væk, fra deres teroretiske verden.

Og vil man handlede kvinder til livs, kan Politiet bare købe ekstrabladet og strate ud på den der tilbyder 24 timers åbningstid.

Min erfaring siger mig, at det er udenlandske piger de steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Pite, du har nok ret i at det primært er udenlandske piger, som tilbyder sig 24 timer i døgnet. Og det må sgu være hårdt.

Men du synes at lide af den vrangforestilling at blot fordi pigerne er udenlandske, så er de også handlede. Det er IKKE min erfaring.

Vel er de ikke her på en "ferie-flirt"; de er her for at tjene penge. Typisk kommer de fra Sydeuropa, ofte Spanien og de er her, fordi deres situation er umulig i hjemlandet. Spanien og flere andre lande er i dyb krise, arbejdsløsheden er enorm og hvis pigerne skal forsørge familie og børn, så er der ofte kun få muligheder; prostitution i Danmark er en af dem.

Jeg er bestemt ikke blind for at menneskehandel forekommer, men jeg vil hævde at det er undtagelsen (jeg kender intet til de gadeprostituerede!).

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos min dejlige spanske veninde Maria. Jeg har skrevet om hende før og hun er netop i den situation, beskrevet ovenfor.

Maria er en pige med "ben i næsen", men krisen er svær at håndtere og hun er meget borte fra sine børn. Det sker at der kommer sprækker i den "professionelle facade", når hun snakker om børnene, så kan jeg forsøge at trøste. Men først og fremmest hjælper det bidrag jeg giver, når jeg besøger hende.

Jeg kan kun opfordre Jer til at besøge de pragtfulde, varme, spanske piger, de har hårdt brug for det!

/Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...