Hop til indhold
Guest Sting222

Line Superchat

Recommended Posts

Guest Sting222

Har efter mange års fravær forsøgt mig med superchat og mødte i Kontakt/Par øst Line der tager mod frækt besøg for 500 kr i Farum området

Nogen der har erfaring med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Sting222 skrev, den 16/4/2018 at 10:48:

Har efter mange års fravær forsøgt mig med superchat og mødte i Kontakt/Par øst Line der tager mod frækt besøg for 500 kr i Farum området

Nogen der har erfaring med hende?

Har besøgt hende. Hun tager mod i sin private lejlighed og hun fortæller det er hendes hemmelige ''hobby'' gennem cirka 10 år. Hun er først i 40'erne og gennemsnitlig af udseende men hun er så og fræk og snakke med og hun på lagnerne kan hun sit kram. Sjældent har en kvindes mund og hånd tryllet min pik til bristepunktet så effektivt. Hun er dog ret passiv når det kommer til samleje ... Men det virker ... sf

500 kr en halv time privat uden stress det er value for money venner.

Hun findes kun på chat som beskrevet men jeg kan via pb evt formidle kontakten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222 skrev, den 20.4.2018 at 13:06:

Har besøgt hende. Hun tager mod i sin private lejlighed og hun fortæller det er hendes hemmelige ''hobby'' gennem cirka 10 år. Hun er først i 40'erne og gennemsnitlig af udseende men hun er så og fræk og snakke med og hun på lagnerne kan hun sit kram. Sjældent har en kvindes mund og hånd tryllet min pik til bristepunktet så effektivt. Hun findes kun på chat som beskrevet men jeg kan via pb evt formidle kontakten

My hood, vil meget gerne ha' hjælp til kontakt

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...