Hop til indhold

Ladyboy not-hung anyone?

Featured Replies

Skrevet

Jeg ønsker å finne en TS som er så feminin som mulig og med så lite utstyr (liten pik) som mulig. Noen anbefalinger?

Skrevet
Curious70 skrev, for 18 timer siden:

Jeg ønsker å finne en TS som er så feminin som mulig og med så lite utstyr (liten pik) som mulig. Noen anbefalinger?

Der er en i Ballerup - mener hun hedder Rita https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5151&lan=da

Der er vist et par andre også i Ballerup. var i dialog med en af dem som fortalte, at hendes pik var 7-8 cm. Hende her i linket skriver at hun kun er passiv - måske fordi hendes pik er lille?? Interessant hvis du besøger hende - vil holde øje med et review fra dig.

Skrevet
  • Author

Jo, jeg har nok sett på den annonsen, jeg er muligens litt kresen, men jeg tenker at hun er litt for flatbrystet. Jeg skal til København en tur denne uken - det er mulig hun får en telefon fra meg. Disse andre fra Ballerup du nevner - hvor fant du kontaktinfo til dem?

Skrevet
Curious70 skrev, for 40 minutter siden:

Jo, jeg har nok sett på den annonsen, jeg er muligens litt kresen, men jeg tenker at hun er litt for flatbrystet. Jeg skal til København en tur denne uken - det er mulig hun får en telefon fra meg. Disse andre fra Ballerup du nevner - hvor fant du kontaktinfo til dem?

Ka ikke finde dem, måse er de væk... :-(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.