Hop til indhold
Curious70

Ladyboy not-hung anyone?

Recommended Posts

Curious70 skrev, for 18 timer siden:

Jeg ønsker å finne en TS som er så feminin som mulig og med så lite utstyr (liten pik) som mulig. Noen anbefalinger?

Der er en i Ballerup - mener hun hedder Rita https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5151&lan=da

Der er vist et par andre også i Ballerup. var i dialog med en af dem som fortalte, at hendes pik var 7-8 cm. Hende her i linket skriver at hun kun er passiv - måske fordi hendes pik er lille?? Interessant hvis du besøger hende - vil holde øje med et review fra dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, jeg har nok sett på den annonsen, jeg er muligens litt kresen, men jeg tenker at hun er litt for flatbrystet. Jeg skal til København en tur denne uken - det er mulig hun får en telefon fra meg. Disse andre fra Ballerup du nevner - hvor fant du kontaktinfo til dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curious70 skrev, for 40 minutter siden:

Jo, jeg har nok sett på den annonsen, jeg er muligens litt kresen, men jeg tenker at hun er litt for flatbrystet. Jeg skal til København en tur denne uken - det er mulig hun får en telefon fra meg. Disse andre fra Ballerup du nevner - hvor fant du kontaktinfo til dem?

Ka ikke finde dem, måse er de væk... :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...