Hop til indhold

Anna Fransk, Thorsgade 1

Featured Replies

Skrevet

Jeg bemærkede billedet i denne annonce som senest har været brugt for Apple hos Waree i Fredericia:

https://annoncelight.dk/showad/247884

Jeg tvivler derfor på om det er pigen på billedet man møder. Om pigen er fransk eller bare tilbyder fransk vides ikke? :rolleyes:

Skrevet

Billedet er ikke taget ved warre i Fredericia, selvom briks ligner.

Det er samme tlf nr som Thorsgade massage

Redigeret af Mr1time

Skrevet
Mr1time skrev, for 8 timer siden:

Det er samme tlf nr som Thorsgade massage

Der står jo også i annoncen at det er Thorsgade 1. :-) 

Skrevet
  • Author
22 cm and thick skrev, for 10 timer siden:

Der står jo også i annoncen at det er Thorsgade 1. :-) 

Ja, det står også i min overskrift. :rolleyes:

Hvis det rent faktisk er pigen på billedet man møder kunne jeg godt blive fristet. Men det tvivler jeg dog på.

Nu står der at 1/2 times massage med HJ koster 400 kr., det lyder jo ikke så ringe endda.

Redigeret af Den Lange

Skrevet

Ja sorry, var lidt for hurtig på tasterne, og gammel og senil. Da jeg selv opdagede det, var det for sent at redigere.

undskyld

Redigeret af Mr1time

Skrevet
  • Author

Er der slet ingen der har været forbi for at prøve det gode tilbud? Da jeg gik forbi stedet i dag var der en flot ung slank thaipige der blev sat af i indkørslen. Hvis hun arbejder på stedet skal jeg helt sikkert prøve en tur.

Skrevet
Den Lange skrev, for 23 timer siden:

Hvis hun arbejder på stedet skal jeg helt sikkert prøve en tur.

Måske er det hende der gør rent... ;-) Ahhh kunne sgu godt være en smule fristet til at smutte derind. Ville have været derind i lørdags da jeg var i Odense alligevel, men da jeg ringede var der optaget mange timer frem. Så fandt en andet sted i stedet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.