Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/233015

Havde
fornøjelsen af at besøge denne latinobabe i Aalborg den anden dag.
Hun er virkelig en smuk kvinde med dejlige silikonebryster. Billeder er af hende og hun var virkeligt udseende mæssigt helt i top.
Der er ingen tvivl om at hun er erfaren i faget men fuck hvor er hun lækker.

Jeg ville gerne, som andre gør, skrive at hun fik den både bagfra og forfra og i 4 andre positioner og at hun kom 3 gange men fakta er bare at jeg kom inden man kunne nå at nynne første vers af "You´ll never walk alone" så der er ikke meget at berette om der.

Men vil egentligt også bare bekræfte at billeder og pige matcher.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Mr.Vegas skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/233015

Havde
fornøjelsen af at besøge denne latinobabe i Aalborg den anden dag.
Hun er virkelig en smuk kvinde med dejlige silikonebryster. Billeder er af hende og hun var virkeligt udseende mæssigt helt i top.
Der er ingen tvivl om at hun er erfaren i faget men fuck hvor er hun lækker.

Jeg ville gerne, som andre gør, skrive at hun fik den både bagfra og forfra og i 4 andre positioner og at hun kom 3 gange men fakta er bare at jeg kom inden man kunne nå at nynne første vers af "You´ll never walk alone" så der er ikke meget at berette om der.

Men vil egentligt også bare bekræfte at billeder og pige matcher.

Det er iøvrigt en skide god sang, velegnet til andre sammenhænge:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da kæft! Sikke en pige :) 100 % ægte billeder, skøn og indlevende. Ja, hun kiggere på klokken en enkelt gang, men fair nok, jeg havde jo kun bestilt 15 minutter. Jeg var dog først ude efter 20. Ingen stress!

Det var ro på og dejlig rent. Hun gør rent mellem hver kunde. Nice and clean, som hun siger.

Af sted med jer! Hun er god :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
CPHstuderende skrev, for 46 minutter siden:

Hold da kæft! Sikke en pige :) 100 % ægte billeder, skøn og indlevende. Ja, hun kiggere på klokken en enkelt gang, men fair nok, jeg havde jo kun bestilt 15 minutter. Jeg var dog først ude efter 20. Ingen stress!

Det var ro på og dejlig rent. Hun gør rent mellem hver kunde. Nice and clean, som hun siger.

Af sted med jer! Hun er god :)

Jeg havde fornøjelsen at besøge hende i går morges til 45 min med superfransk (1600 kr.) - og jeg må bare sige at jeg stadig ikke kan nikke genkendende til de negative omtaler hun har fået i Aalborg.

Jeg startede med et hurtigt bad og derefter ind i værelset med en slikketur til hende. Hold op hun har en fin og dejlig velsmagende lille fisse. Derefter var det min tur til blow, og det var udført til ug - både lange slik og dybe sug. Herefter sex i flere positioner med afslutning efter ca 15-20 min.

Hurtigt bad og bagefter lidt erotisk massage. Overhovedet ingen tidspres. Jeg var ude igen efter 55 min og forlod hende med et stort smil. Hun bliver i 1½ uge endnu, så mon ikke hun skal besøges igen i næste uge....

Mine oplevelser med hende har været fantastisk gode, og det er ikke fordi jeg skal gøre reklame for hende, men hun er virkelig gudesmuk i min optik. Billeder passer 100%.

 

Redigeret af flinkmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
jakobhansen skrev, den 12.2.2020 at 20:17:

Holder hun til et sted, hvor det er til at finde parkeringsplads ? Jeg er ikke så lokalkendt i Århus :)

Næste 2 år gammelt indlæg, tror i hun stadig er aktiv ?

image.png.416a71524bf23bcaa772411acd6ea015.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...