Hop til indhold
Red

Efterlysning: jyske piger der huserede i Birkerød

Recommended Posts

Hejsa,

For et års tid eller to siden var der et bar jyske piger der besøgte en klinik i Birkerød et par gange.

Den en af dem (den yngste tror jeg) blev en stor oplevelse som jeg gerne ville genopleve.

Han havde de mest fantastiske naturlige bryster og jeg kunne komme hende i ansigtet mens jeg kørte en en gang spansk.

Efter/mens jeg kom løftede hun hovedet og sutte til jeg var helt færdig. Og jeg var bogstavelig HELT færdig bagefter. Virkelig frækt!

Er der nogen der husker dem og ved om man måske finder dem nogen steder på Sjælland?

mvh,

Red

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Hvis du ikke kan finde dem, så er det nok fordi de ikke vil findes. Tror der var noget chikane osv. Mit råd er, at du skal lade det ligge. En efterlysning der linker til deres gamle identitet hjælper dem nok ikke.

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 9 minutter siden:

Hvis du ikke kan finde dem, så er det nok fordi de ikke vil findes. Tror der var noget chikane osv. Mit råd er, at du skal lade det ligge. En efterlysning der linker til deres gamle identitet hjælper dem nok ikke.

Øv! Det var jo ikke godt. Anyway, hvis en af dem læser dette eller andre har lyst til at skabe kontakten så vil jeg gerne have en privat besked :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Red, jeg tror du tænker på lone24...Store kasser ... Jeg havde også efterlyst dem... fik vide en af dem var blevet gravid så de stoppede eller sat det på pause 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...