Hop til indhold
Guest jal123

Martina

Recommended Posts

Guest jal123

Hej

Var i går forbi Martina (Rokhøj i Lystrup)

http://massage.side6.dk/martina

Jeg har besøgt hende tidligere hvor det har været OK/gode oplevelser, men i går var en helt super oplevelse. Jeg plejer normalt at tage en omgang dansk til 500, og med i det er at jeg får lov til at slikke hende som lidt opvarmning.

I går da jeg ankom kunne jeg mærke at hun var lidt ekstra klar. Hun kommer ud og åbner i minimalt tøj, hun er super sød og så har hun en fantastisk krop.

Vi aftaler ydelsen og 1 min efter kommer hun ind uden en trevl på kroppen. Og hun er altså super lækker. Dejlig slank krop, god røv og nogle dejlige ungpigebryster.

Nå jeg starter med at slikke hende hvilket hun normalt plejer at virke som om hun nyder. Og hvis det ikke plejer at være ægte, var det det denne gang. Hun blev plaskvåd med det smame og efter ca. 10 min kom hun i en voldsom orgasme. Og den nægter jeg at tro på var fake.

Super fedt og smager hun altså super godt.

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg får altså en federe oplevelse når jeg starter med at slikke hende og hun så bliver mega våd og kommer. Det tænder mig altså ekstra meget.

Nå efter hun havde sundet sig gik vi i gang med det danske. Også her var hun i et ekstra gear, hun gav den fuld gas indtil jeg ikke kunne holde igen og jeg kom med et brag.

Bagefter var der ingen stress, vi lå 2 min og kom til os selv og derefter stille og roligt gik jeg igen.

Så jeg kørte det sidste stykke hjem med fornyet energi, det skal snart prøves igen.

Jeg var vel hos hende i 20-25 min og alt det for 500 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev da hurtig til en underlig tråd, mange penge for 20-25 min ? nej det er vel meget normalt.

Miss Tanjas indlæg er om muligt endnu mere underligt, gad vide om hendes selvværd er på toppen når hun finder det nødvendigt at skrive sådan?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...