Hop til indhold
Juvelen

Thaipige med på rejsen, inputtil gode lokations

Recommended Posts

Er der nogle som har input til gode steder, man kan besøge med en sød thaipige. Det skal ikke være de vilde sexsteder, på den front er jeg dækket ind. Mødte hende på thaicupid for 4 dage siden i Bangkok. Er nu lidt syd for Pattaya og rykker senere ud på øen Koh Samet et par dage. Hun har bil så vi kan nemt komme omkring. Rejser retur om ca. 14 dage.

Hilsen Juvelen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juvelen skrev, for 1 time siden:

Er der nogle som har input til gode steder, man kan besøge med en sød thaipige. Det skal ikke være de vilde sexsteder, på den front er jeg dækket ind. Mødte hende på thaicupid for 4 dage siden i Bangkok. Er nu lidt syd for Pattaya og rykker senere ud på øen Koh Samet et par dage. Hun har bil så vi kan nemt komme omkring. Rejser retur om ca. 14 dage.

Hilsen Juvelen

Mener du sådan ferie locations ? Hvis ja så lad da pigen vise dig alle de steder man som turist ikke får set :)

God tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 13 minutter siden:

Mener du sådan ferie locations ? Hvis ja så lad da pigen vise dig alle de steder man som turist ikke får set :)

God tur 

Enig, god ide ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juvelen skrev, for 1 time siden:

Er der nogle som har input til gode steder, man kan besøge med en sød thaipige. Det skal ikke være de vilde sexsteder, på den front er jeg dækket ind. Mødte hende på thaicupid for 4 dage siden i Bangkok. Er nu lidt syd for Pattaya og rykker senere ud på øen Koh Samet et par dage. Hun har bil så vi kan nemt komme omkring. Rejser retur om ca. 14 dage.

Hilsen Juvelen

Tillykke med det, lyder sgu som noget der kan blive en super oplevelse. De fleste Thai’er elsker blomster og deres nationalparker. God fornøjelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Siger det samme som DK_fyr :D

Men når du nu skal til Koh Samet, så kunne det jo være nærliggende også at drage videre Koh Chang.

God fornøjelse :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 3 timer siden:

Siger det samme som DK_fyr :D

Men når du nu skal til Koh Samet, så kunne det jo være nærliggende også at drage videre Koh Chang.

God fornøjelse :-P

Pas på i trafikken. Det er Songkran og du skal sætte god tid af i sær i retning mod Bangkok. 

Jeg er lige kommet til Ratchabiri fra Hua Hin. En tur der vel burde tage 1,5 time. Den tog 4. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for input, ja jeg regner med at rejse rundt med hende indtil jeg skal retur. Det kan klart anbefales for dem som ikke har prøvet det. Selvfølgelig skal man lige score pigen først og have lyst til hende til lidt mere end bare sex når det er over lang tid dag og nat. Men når det så er på plads kan det bl.a. nævnes, at maden vi køber rundt omkring på gader og stræder til billige penge altid er super prima og hun ved hvad der skal købes/bestilles og kan også selv lave noget. Sex hver dag. Kys og kram, renvasket tøj hver aften, gode samtaler og gode oplevelser. Ja selv tandbørsten ligger klar med påført tandpasta morgen/aften.

Er faktisk løbet ind i en pige som samtidig også er ganske inspirerende og intelligent at tale med. Har helt sikkert været lidt heldig her. Det fuld score hele vejen rundt på alle parametre indtil videre.

Der kommer helt sikkert en rejseoplevelse når jeg engang kommer retur.

Hilsen

Juvelen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...