Hop til indhold
Mr Comeagain

Nicole Aalborg (og Odense) 10/10

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/profile/Nicol

https://annoncelight.dk/showad/243790

 

Nem og hurtig sms kontakt. Rigtig god engelsk hvilket er et stort plus.  Det er ikke mange GP jeg besøger flere gange. Men hende har jeg nu mødt før, og selvom jeg skulle køre noget længere end normalt, ville hun være turen værd, efter det jeg kunne huske. Og jeg blev IKKE skuffet.

 

Hun bruger lidt forskellige foto. Men det hvor hun er i sengen og kigger tilbage over højre skulder er meget vellingende. Samt det hvor hun står i røde strømper. Der er et par nye selfie ting, og det er 100% hende. (I bad og i seng) hun er et sted omkring de 165

Hun skriver selv, "I have an curvy beautiful, athletic body, beautiful face, a touching smile that you will never forget!" og det beskriver hende altså bare super godt.

 

Ind af døren og bliver mødt af den sødeste pige med det sødeste smil. Aftalen og et bad blev hurtigt overstået. Hun møder mig smilende, ny og velduftende ved sengen. Der går ikke mange sekunder før vi kysser og kæler. Hun kan både være den søde nabopige, eller den lidt frækkere pige fra ferieturen. Baller og bryster tager gerne imod kærtegn og vi var mange stillinger igennem. Hun giver dejlig fransk med god energi, og hendes velsmagende våde fisse indbyder til 69´er.

 

Det var lækker GFE fra start til slut, og i en klasse helt for sig.

 

Der er ingen larm fra mobil mens jeg er der, og ingen hastværk.

Stedet   9/10

Pigen    9,5/10

Engelsk 10/10

Sexen    10/10

Pigen til stede 10/10

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 18 timer siden:

Wauw, hun er smuk:)

og bestemt ikke dyrere end hun burde være:P

Haha. Det kan du godt ha' ret i. Men når man nu er en !fattig førtids", så skal der jo osse brød på bordet ind imellem! Yes? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Hmmm dyrt, 800,- for en halv time, hvor finder man det billigere? og så er hun tilligemed en super steg med gode anmeldelser... så skulle man måske bare bruge sin egen hånd det koster gratis... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt du havde en fed oplevelse ... Jeg kan kun bidrage og sige at hun er super skøn... Naturlig og varm.. smilende og bare SÅ fræk .. Har besøgt hende flere gange og senest tænkte jeg at det kunne være lækkert at finde ud af om hun var til megafransk ..  og det var hun..... gosh .. Efter at have nydt hendes krop og smagt hendes fisse satte jeg mig op på knæ op ad sengegærdet og så begyndte hun at slikke - så hviskede hun "tell me before you come - ok?" jo den var jeg med på -  ..... så hun lod ham glide indad langsomt og kyndigt, længere og dybere - jeg tog om hendes hoved med begge hænder og skubbede i bund - det nød hun -  hendes hænder kærtegnde mig overalt .. lidt nedover det bageste hul også ... Jeg var lige ved at se stjerner da hun satte tempoet lidt op ... og ku mærke at nu skød kanonen snart - og sagde det til hende - og så tog hun hele ladningen dybt nede i halsen ... fuck det var vildt ... hun hun blev ved at sutte og suge i langsomme tag - Uden tvivl det bedste BJ jeg har fået - 

Så gutter - besøg bare Nicole :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...