Hop til indhold
Fecking

Hanna, club double d

Recommended Posts

Jeg var forbi Flensborg fornylig, og da jeg godt kan lide Club Double DD, var jeg inde og besøge dem i et par timer.

Det var en søndag at jeg var der, så der var kun 5 piger, hvor af den ene havde jeg allerede prøvet lykken hos, uden at det havde imponeret mig, hun kom også over og hilste på mig, men ikke fordi at hun kunne huske mig, det fandt jeg hurtig ud af pga af hendes spørgsmål.

Men jeg faldt i snak med hende her http://www.fair-girls.de/Flensburg/239 , og det er bestemt hende der er på billederne, men jeg synes hun ser kønnere ud i virkeligheden, meget mere naboens datter, og slet ikke dullet sådan op.

Vi bliver enige om at fortsætte i ene rum, og hun fortæller mig de nye priser på stedet, jeg kender dem godt, men så er vi da enige om det, og som det er nævnt flere steder, så er priserne steget i Flensborg, desværre en del i club double dd, jeg gav 200 euro for en time, men det var så også virkelig med det hele, hun er sød, nærværende, meget nem at snakke med, men det kræver at man kan tysk, hun har fine små bryster, en god røv, og nok den flotteste fisse jeg har set! og den var ikke kun flot, men også indbydende, velsmagende, berørings venlig og stram, det var god, men desværre dyr sex, jeg besøger hende gerne igen, for da jeg gik var jeg sikker på der ikke var gået en time, men det var der, nærmere 5 kvarter, og i super selskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...