Hop til indhold
ismanden

Advarsel!! cillestoff København

Recommended Posts

Hold jer lang væk fra cillestoff https://sugardaters.dk/show?alias=cillestoff !!

 

Kort fortalt, så lavede jeg en aftale med hendes gamle profil (som ikke eksisterer mere) Skærtorsdag. Vi aftalte at vi skulle hygge os lidt i min bil og at vi skulle mødes i Helsingør.
Pigebarnet mødte aldrig op, så jeg tog hjem igen. Det er hvad der sker.

Jeg har ind imellem to profiler på SD.. Jeg har min alm. betalende profil, og så en ekstra profil som ikke betalende  med et fake billed.

Jeg ser så at pigebarnet har oprette en ny profil cillestoff.  Jeg tænker at jeg vil prøve at skrive til hende fra min anonyme profil. (Når man har haft profilen  i en uges tid, så kan man købes medlemsskab for 3 dage, så det gjorde jeg).

Faktisk så var det hende der skrev først. Hun er meget direkte.. Tror hun skrev om jeg var liderlig. Jeg tænkte at jeg ville se hvor langt hun ville kører den ud så jeg skrev tilbage til hende.
Hun er faktisk super fræk at skrive sammen med. Vi skrev sammen et par dage (over 250 breve) og hun fik mig også lokket over på snapchat i dag. Jeg oprettede igen en speciel profil til formålet, da jeg ikke ville bruge min egen.
Også på snap var hun en rigtigt frækkert at skrive med og jeg modtog et par frække billeder fra hende. Vi begyndte at nærme os en aftale og hun sendte en fræk video, hvor hun havde et par fingere oppe i skattekammeret, og sagde at nu var det min tur til at sende.. Jeg sendte så en video retur med en halv stiv kalorius.. 

Og Bum!! Så kom beskeden: Jeg anmelder dig!! - Jeg skal ikke kneppes af dig! Føj du er klam..

Til alt held har jeg været anonym hele vejen - men pas på med hende!!

Og for det ikke skal være løgn, så har hun lige skrevet til min alm profil : skal vi kneppe? :D :D  Hun er godt nok aggressiv..
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jorghawk

Godt at høre - altså advarslen... Har selv skrevet med hende, og hun ville gerne kneppes, selv om hun havde menstruation - for hun var liderlig!!

Synes også, at hun lød lidt overgearet. Men det er der så en forklaring på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jorghawk

Og profilen er pludselig slettet. Det kan være, hun læste med herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jorghawk skrev, for 7 timer siden:

Og profilen er pludselig slettet. Det kan være, hun læste med herinde

Jeg anmeldte hende på sugardaters og skrev også selv til hende og henviste til mit opslag her.
Så jeg ved ikke om hun selv har slettet sin profil eller om hun er blevet smidt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
ismanden skrev, for 5 minutter siden:

Jeg anmeldte hende på sugardaters og skrev også selv til hende og henviste til mit opslag her.
Så jeg ved ikke om hun selv har slettet sin profil eller om hun er blevet smidt ud.

Tror ikke ikke sugardaters sletter nogen bare fordi det er svære at få en aftale med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 7 minutter siden:

Tror ikke ikke sugardaters sletter nogen bare fordi det er svære at få en aftale med.

Hun var ikke svær at få en aftale med. Tværtimod - det var mig der trak den ud. 
Ud af vores brev udveksling, var det hende der nok skrev 2/3 af beskederne.
Og det var faktisk underholdende nok og også lidt frækt at skrive med hende.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...