Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle nordpå i dag og havde set at min favorit Tan ( Pin ) nu holdt til i Løgstør.

Så hun skulle besøges og det fortryder jeg ikke. Hun er meget køn og venlig. Fik en fantastisk modtagelse, hun blev noget chokeret over at se mig der. Hun holdt før til i Vejle. Hun er virkelig en dygtig massør har meget stærke fingre lige som jeg ønsker det. Vores sex var som den plejer god. Hun giver ik superfransk og kysser ikke. Men det vidste jeg i forvejen så det var ok. Besøg hende bare du bliver ikke skuffet.

Stedet ligger uden for Løgstør med god neutral p forhold

https://annoncelight.dk/showad/227342

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder interesant. Er hendes foto ægte, gider ikke køre efter det og der står en anden i døren

Hun skriver selv hun har lækre lokaler, er du enig i det? Er blevet for gamle til en tynd madrass i et mørkt kælderlokale

/ Martin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mar1705 skrev, for 5 timer siden:

Lyder interesant. Er hendes foto ægte, gider ikke køre efter det og der står en anden i døren

Hun skriver selv hun har lækre lokaler, er du enig i det? Er blevet for gamle til en tynd madrass i et mørkt kælderlokale

/ Martin

Det er hende på billedet bare nogle år ældre og nogle flere kg. Men det gøt ikke noget for mig. Det er lyse store lokaler men at kalde dem lækre næh nej. Sengen knirker. Smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg lige igen nordenfjords. Måtte da lige besøge Tan. 

Blev modtaget med et stort gensyns smil. Efter at have aftalt hvad jeg ønskede, fik jeg lige en bruser.

Dejligt at føle sig ren og dufte godt. Startede med lækker massage. Hun er absolut en af de bedste jeg har mødt. Derefter en god 69. Uha hun er god. Ved lige hvordan jeg vil have det. Så var det sex- bagfra. Hold kæft en dejlig røv hun har. 

Øv hun er flyttet så langt væk fra Vejle. Både og. Hun kunne tømme begge mine punge. 

Jeg vil klart  opfordre jer til et besøg hos hende I vil ikke blive skuffede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle ikke nordenfjords i dag. Men savnede massage og sex med Tan.

Så bestille tid og tidligt op, så gik turen til Tan. Blev mødt som jeg bad om. Næsten nøgen. Så var jeg godt nok tændt. Så vi gik til den lige fra starten. bad hende om at sætte sig på sengen mens jeg stod foran hende og fik det dejligste Blowjob længe. Ville gemme massagen til bagefter. I min alder er det om at udnytte at man er "på". Tan er fantastisk en dejlig fast krop gode bryster og en drømme røv. Og så har hun et dejligt smil. Behøver vel ikke anbefale hende, prøv hende og nyd hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...