Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Fik lige lyst til en gang forkælelse har før fået en god gang massage på stedet. Blev taget imod af en stor smilende  pæn pige. Blev enig om at prøve med hende ( Sandy)  jeg blev ikke skuffet hun mestede alt lige fra kys til anal, som hun mestede til ug. Gik der fra med et stort smil det bliver ikke sidst gang 

Skrevet
Slikmund 1 skrev, for 7 minutter siden:

Fik lige lyst til en gang forkælelse har før fået en god gang massage på stedet. Blev taget imod af en stor smilende  pæn pige. Blev enig om at prøve med hende ( Sandy)  jeg blev ikke skuffet hun mestede alt lige fra kys til anal, som hun mestede til ug. Gik der fra med et stort smil det bliver ikke sidst gang 

Link???

Skrevet

Ring og aftal pris med pigen og adresse er Vesterbrogade 29 c Jeg var forbi i går fik super service. :wub:

Skrevet

Jeg mødte også sandy, lige da hun var kommet til dk. Lille lækker sag. Hun vad sød, sjov og sexet. Det var virkelig en god all inclusive jeg fik med hende, selvom det var svært for hende at tage hele min pik. Hun ER meget lille og det er jeg ikke, selvom jeg ikke er kæmpe.

Jeg håber at nå og se hende igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.