Hop til indhold

Recommended Posts

Fik lige lyst til en gang forkælelse har før fået en god gang massage på stedet. Blev taget imod af en stor smilende  pæn pige. Blev enig om at prøve med hende ( Sandy)  jeg blev ikke skuffet hun mestede alt lige fra kys til anal, som hun mestede til ug. Gik der fra med et stort smil det bliver ikke sidst gang 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikmund 1 skrev, for 7 minutter siden:

Fik lige lyst til en gang forkælelse har før fået en god gang massage på stedet. Blev taget imod af en stor smilende  pæn pige. Blev enig om at prøve med hende ( Sandy)  jeg blev ikke skuffet hun mestede alt lige fra kys til anal, som hun mestede til ug. Gik der fra med et stort smil det bliver ikke sidst gang 

 

 

Link???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte også sandy, lige da hun var kommet til dk. Lille lækker sag. Hun vad sød, sjov og sexet. Det var virkelig en god all inclusive jeg fik med hende, selvom det var svært for hende at tage hele min pik. Hun ER meget lille og det er jeg ikke, selvom jeg ikke er kæmpe.

Jeg håber at nå og se hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...