Hop til indhold
Elprebsi

Vera i Kolding

Recommended Posts

Jeg var egentlig ikke 100 procent tændt da jeg vågnede i dag, men det ændrede sig, da jeg så Veras nye billeder.

Derfor hurtigt beslutning og Ja, den skønne havde tid en times tid senere.

Jeg bookede en time ned megafransk og kys til i alt 1.600. 

Vera er super smuk og tog imod mig i en stram sort kjole. Jeg synes hun er mindre og endnu kønnere i virkeligheden end på billederne. Hun har en fantastisk ung og stram krop, og nogle af branchens bedste bryster - de er virkelig skønne og naturlige.

Vi startede med lidt kys og kælen og gik herefter over til et blowjob. Da jeg var klar, red Vera mig med dejlige kys undervejs. Vi prøvede også doggy, men det virkede ikke grundet vores højdeforskel, så tilbage til ridning. Så kunne jeg også lege med hendes bryster imens. 

Alting har en ende og jeg valgte at afslutte i munden på hende.

Herefter en dejlig behagelig blød massage og lidt snak om løst og fast. Herefter runde to med blow, sex og et godt håndjob at slutte på. 

Jeg fik tilbudt og takkede ja til bad (også inden, men kom lige fra badet) og var ude efter 45 min. Der var ikke tidspres som sådan og det var nok mest min egen præstation der gjorde at jeg ikke gik det sidste kvarter med også. 

Jeg er fan af den smilende lille stramme Vera og kommer forhåbentlig igen inden hun forlader Kolding i slutningen af måneden. Hendes samlede priser er måske lidt højere end tidligere, men jeg synes det er fair for en ung kvinde :-)

https://annoncelight.dk/showad/238588

Redigeret af Elprebsi
autokorrektur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht priserne tænker jeg, at hun nu har fået skabt sig et godt ry og en god kundekreds hvorfor priserne nu er standard. 

My 2c. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis og det er helt fair - mener hendes service m.m. er helt på højde med de danske piger. Jeg er bare glad for at hun har valgt Jylland :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret at et besøg på adressen i går ved Laura lod jeg tankerne flyve og så kom Vera ind.

Efter en oplevelse af de jevne i Kolding hvor det ikke rigtigt tog fart men alligevel - der var noget - noget godt !! Besøgte jeg hende for anden gang i Århus og hold da op.. det var en af de gode oplevelser hvor hun virkelig var med. Tror faktisk hun mere er til 30 min end 45 og det er helt fint hvis det så giver den rette stemning. Efter et bad havde vi dejlig sex hvor jeg faktisk tror hun hyggede sig tog vi et bad (dog ikke sammen)  jeg havde desuden den fornøjelse at vise lidt rundt i byen for at sætte hende af i et af byens  nordlige Indkøbscentre. Alt i alt et dejligt besøg ud over det sædvanlige.

Kan klart anbefale et besøg, desværre er hun bortrejst for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 9 minutter siden:

Der tror jeg ikke. Har du set noget der antyder det? For så er jeg interesseret :-)

Jeg kunne bare se der fandtes en Vera i Kolding nu, men da jeg ikke kan se billederne fra den “tidligere” Vera, så er det svært at vide om det er samme person :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vera har skiftet navn siden denne anmeldelse, så det er helt sikkert ikke hende. Jeg tror ikke hun er i DK nu, medmindre hun har skiftet navn igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...