Hop til indhold
Harran

Thai massage aalborg vestby Peder skramsgade 9 kid

Recommended Posts

Ved at være lang tid siden jeg sidst har besøgt den adresse, så kan ikke sige noget om hvorvidt det rent faktisk er den pige der er på billederne man kan møde der.

En lille ikke specielt grundig google søgning på billederne viser dog en hel del resultater, så det er nok ret tvivlsomt om det er en pige der modsvarer billederne man møder.

Men selve shoppen ligger i en kælder, på en rimeligt befærdet gade, så indgangen er nok ikke så diskret som kunne ønskes.

Der har ikke været mulighed for bad, hverken før eller efter massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit generelle indtryk af thai pigerne er nu, at dem der arbejder på klinikker og osse viser fotos af pigen/pigerne, der kan man godt stole på deres billeder. Men der kan selvfølgelig være undtagelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mange år var det Youk, der gav en god massage. Ved hende kunne man højest få en happy ending. Jeg har været der en gang efter der er kommet ny ejer. Ingen at pigerne på de nye billeder ligner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gætter på, at Youk ikke længere har klinikken. Konceptet er i hvert fald ændret markant, og stedet hedder nu Thongmadee Thai Massage - T 91155569 eller 53511777. Tidligere hed det jo Youks' Thai Massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
abdane skrev, for 34 minutter siden:

Jeg gætter på, at Youk ikke længere har klinikken. Konceptet er i hvert fald ændret markant, og stedet hedder nu Thongmadee Thai Massage - T 91155569 eller 53511777. Tidligere hed det jo Youks' Thai Massage.

Hej Abdane

 

Læg gerne sådanne info ind i denne tråd

 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/83866-thai-kortet-jylland-og-fyn/?tab=comments#comment-749445

Så hjælper du os alle med at holde Thai Kortet opdateret. Se link i min signatur :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Hej Abdane

 

Læg gerne sådanne info ind i denne tråd

 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/83866-thai-kortet-jylland-og-fyn/?tab=comments#comment-749445

Så hjælper du os alle med at holde Thai Kortet opdateret. Se link i min signatur :) 

 

Stod faktisk for at ville gøre det - blev desværre afbrudt af noget andet, som måtte have højere prioritet, hvor utroligt dette end lyder :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i går. Ung pige, som gave en hård massage. Taler fejlfrit dansk. Massagen kostede 500 for en time (!!) og håndjob som eneste, mulige tillægsydelse kostede yderligere 400,-
Sagde ja tak til massagen på trods af prisen, men nej tak til håndtrold. Stod på gaden igen efter 45 minutter.
Kommer ikke igen, dels fordi hun ikke kunne finde de ømme punkter og dels fordi hun virkede noget afvisende i hele sin fremtræden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...