Hop til indhold
Guest Brøndby

Miss Sia Tåstrup

Recommended Posts

Guest Brøndby

Havde lavet en aftale en sen eftermiddags time .

Jeg foretrækker "diskret indgang" , men der var alligevel rigtigt godt gang i autoværkstedet der holder til i samme bygning hvor både kunder og mekanikkere løb rundt , og dem skulle jeg først forbi, hvilket ikke var en særlig behagelig oplevelse . 

Blev modtaget af Miss Sia . 

Hun har vist det man kalder "kvindelige former" og ja nogle temmelig store, nej hendes bryster er enorme . Jeg ved sku ikke rigtig ...... Hendes ansigt er noget "rundt" , jeg synes ikke hun er specielt køn, og der er egentlig ikke noget ved hendes fremtræden der virkelig tænder mig, men tanken om igen at skulle forcere folkemængden nede foran tænder mig endnu mindre . 

Jeg  giver  hende chancen  for udføre den aftalte seance, dels fordi jeg efter et par måneders økonomisk tørke har måtte spare lidt på den slags fornøjelser som der nu tilbydes i Tåstrup. Desuden var der sparet godt op i sædbanken,  så kontoen trængte til at blive tømt. 

Miss Sia gør det sku´godt og selvom seancen er hård, så er der i de korte og naturlige pauser der opstår stadig tid til lidt "hyggesnak" , humor og småpjank, hvilket jeg kun sjældent ( aldrig ) har oplevet ved en domina jeg ikke tidligere har besøgt . 

Miss Sia vinder bestemt ved nærmere bekendtskab, og hun udfører seancen ganske rutineret og helt efter aftale  - stort bifald herfra for det . 

Seancen afsluttes med en lille håndtrold præcis på det minut det var aftalt at den skulle slutte, igen et tegn på hvor rutineret hun er . 

Efter seancen er der tid til et bad, og stadig lidt  tid til småsnak inden jeg igen må snige mig ud i menneskemængden på forpladsen, der dog var blevet lidt mindre .

Jeg fik en rigtig  god oplevelse, men Miss Sia er bare ikke min type - sorry to say, så næste besøg bliver formentlig med den domina der præger væggen på badeværelset og væggen i selve torturkammeret , dem der kender adressen i Tåstrup ved godt hvem jeg hentyder til . 

Og så tror jeg nok at jeg foretrækker en tid uden for normal arbejdstid, i håb om at jeg så kan ankomme uden at have for mange tilskuere . 

 

 

https://misssia.wixsite.com/misssia

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LLM

Lidt ærgerlig beretning, når billederne ser så lovende ud :-(

Jeg ved godt, at det er svært at sige, men tilbyder Miss Sia på nogen måde dansk som supplement til sine dominans ydelser?

LandLord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
LandLord skrev, 1 time siden:

Lidt ærgerlig beretning, når billederne ser så lovende ud :-(

Jeg ved godt, at det er svært at sige, men tilbyder Miss Sia på nogen måde dansk som supplement til sine dominans ydelser?

LandLord

Jeg tror godt jeg kan sige at der ingen mulighed er for nogen traditionelle sexuelle ydelser . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LandLord skrev, for 2 timer siden:

Lidt ærgerlig beretning, når billederne ser så lovende ud :-(

Jeg ved godt, at det er svært at sige, men tilbyder Miss Sia på nogen måde dansk som supplement til sine dominans ydelser?

LandLord

Jeg har besøg Miss Sia flere gange og altid gået derfra med et smil på læberne efter en rigtig dejlig session. 

Miss Sia kan være hård hvis det er det man ønsker og hun har selv meget få grænser, men jeg har aldrig oplevet at hun har overskredet mine. Og som Brøndby skriver så er der tid til små hygge og pjat mellem de seriøse dele af seancen. 

Sia er måske ikke en smuk gudinde men en flot gudinde med skønne former uden at være tyk, jeg er ret vild med hendes store bryster og store røv, men smag og behag...

jeg kan kun give mine bedste anbefalinger!

Det er rigtigt at der kan være åbent ind til værkstedet som man passerer hentil Playground of Sin, jeg har dog aldrig oplevet det som et problem. 

Og nej du skal nok ikke forvente sex i nogen form hos Sia, medmindre hun har en slavetøs på besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Jeg kender også autoværkstedet i Tåstrup, ikke den mest diskrete indgang. Jeg lavede for et par år siden en aftale med fru Ingrid, jeg skulle ringe når jeg var i Tåstrup og ville så få den nøjagtige adresse, men efter gentagne opkald intet svar, og efter nogen tid kører jeg hjem igen. Jeg sender en mail og beder om en forklaring, hun svarer beklager du kan få en tid i morgen istedet. Jeg vælger at komme om ikke andet for at få en forklaring, men det får jeg ikke. Det lykkedes mig at forcere autoværkstedet uden nysgerrige blikke, og op ad trappen og banke på. Fru Ingrid åbnede døren i morgenkåbe og sutsko, men efter lidt snak skiftede hun til noget mere frækt. Selve seancen var som forventet og vi fik sagt pænt farvel, men da jeg stod nede i gangen ved autoværkstedet og skulle ud var døren låst, de havde åbenbart holdt fyraften. Nå men op og banke på igen, og måtte så tage den stejle brandtrappe på den anden side af bygningen for at komme ud. Jeg har senere prøvet at lave en aftale igen, men den aftale gik også i vasken og har ikke været der siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
SpankingSub skrev, for 10 timer siden:

Herhid,

det er selvfølgelig trist og uheldigt at Ingrid ikke har levet op til dine forventninger, men det bør vel ikke ligge Sia eller andre til last?

Det er ikke ment som et indlæg om at ligge andre til last for mine uheldige oplevelser, men om adgangsforholdene på stedet som andre også omtaler. Nu var det fru Ingrid jeg havde mødt og derfor hende jeg omtaler. Jeg ved godt der er andre på adressen og udtaler mig ikke om nogen jeg ikke har mødt. At jeg ikke har været der siden skyldes jeg har fundet et andet sted jeg er meget tilfreds med, og har ikke noget at gøre med at ligge andre til last for mine uheldige oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...