Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg så at Lea Rose var i Bording, og tænkte, hende må jeg da prøve at besøge, og det er jeg glad for at jeg gjorde!

Jeg ankommer til adressen, og Lea lukker op, wow, selv med de beskrivelser af hvor smuk og dejlig hun er blev jeg positivt overrasket og straks blød i knæene, det tegnede jo allerede godt der.
Vi sad og snakkede lidt, grinede meget, og fik en dejlig start. Jeg tog mig en skyller og så var det ellers til det sjove; og sjovt det var det, der var nogle sjove kiks fra begge sider som gjorde det både rigtigt frækt og med nogle gode grin ind i mellem, det synes jeg rigtigt godt om :D

En skøn omgang blev det til, flere positioner og det hele, med en masse god humor og kemi på de rette tidspunkter, og nøj hvor var det skønt :D

Tak @LeaRose for en skøn, sjov og fræk oplevelse; det kræver en gentagelse en anden gang, og med mere tid til at nyde dig endnu mere  ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Lea Rose er skøn.

Hun var den første GP, jeg har besøgt, og hun sørgede for at det blev en perfekt GFE - med indledende snak og champagne, massage, våde kys, slik og dejlig sex. 

Jeg har forsøgt at booke hende flere gange siden, men desværre har vores kalendre ikke passet sammen, så jeg ser frem til vores næste møde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebs skrev, den 13/4/2018 at 23:43:

Enig. Lea Rose er skøn.

Hun var den første GP, jeg har besøgt, og hun sørgede for at det blev en perfekt GFE - med indledende snak og champagne, massage, våde kys, slik og dejlig sex. 

Jeg har forsøgt at booke hende flere gange siden, men desværre har vores kalendre ikke passet sammen, så jeg ser frem til vores næste møde.

 

Det er dog pokkers, som hun får ros herinde. ;-)  Har aldrig tænkt tanken til ende at rejse helt til Bording, men er hun virkelig det hele værd?? Hun se jo godt ud på fotos, menøh? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Steppeulven skrev, for 53 minutter siden:

Det er dog pokkers, som hun får ros herinde. ;-)  Har aldrig tænkt tanken til ende at rejse helt til Bording, men er hun virkelig det hele værd?? Hun se jo godt ud på fotos, menøh? 

Hun er det hele værd. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, Lige nu:

Hun er det hele værd. :)

Tak for det. Jeg må hellere spare op tilhende, hun er der jo ret ofte. Men jeg skal nu lige opleve DinaG først. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LeaRose

<3<3<3:-P:-P drenge ,mange tak for super fine ord :)))) bestemt en rigtig god start af dagen kys og kram fra Lea Rose

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...