Hop til indhold

Recommended Posts

Kan du skrive NOGET af de numre du har. F. eks. de 4 sidste cifre. Så er det måske nemmere at hjælpe dig så du ikke får en masse ens numre der så sjovt nok heller ikke virker. ;-)  Kan selvfølgelig også være at biksen er lukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi for et par uger siden, der var nogle dansk talende thai piger, som fortalte et ejeren var på ferie i Thailand.  Jeg kunne godt få massage,  men hvis jeg ville sex, så skulle de lige ringe efter en anden.  Valgte at gå igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 1 time siden:

Var forbi for et par uger siden, der var nogle dansk talende thai piger, som fortalte et ejeren var på ferie i Thailand.  Jeg kunne godt få massage,  men hvis jeg ville sex, så skulle de lige ringe efter en anden.  Valgte at gå igen.

Ja, så kunne det sgu også være det samme. SÅ godt er deres massage nu heller ikke. Og rimeligt dyrt. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået et tlf nummer der virker, og er bare lidt meget skudt i en oplevelse med en pige der, det vil jeg meget gerne prøve igen, om det er tilfælde eller ej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 3 timer siden:

Jeg har fået et tlf nummer der virker, og er bare lidt meget skudt i en oplevelse med en pige der, det vil jeg meget gerne prøve igen, om det er tilfælde eller ej 

Af sted med dig giganten-  Jeg har også haft gode oplevelser på den adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 14 timer siden:

Har så været på besøg ved hende igen og er slet ikke skuffet 

Hvem blev du betjent af og hvilken ydelse valgte du ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 18 timer siden:

Jeg hygge mig med A og vi fandt en god pris og fik lidt af det hele. En meget behagelig pige at være sammen med. 

Kan du fortælle lidt om udseende og alder.  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...