Hop til indhold
Esbjerghanhund

Thai Rayna, ægte billeder, Esbjerg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/236106

Har tidligere besøgt denne frækkert i Vejle. Nu er hun i Esbjerg. 

Var lige så sød og fræk som første gang. Jeg ville ikke ha massage men gik i krig med hende med det samme. Ægte kys, superfransk og dejligt nærvær. Hendes franske er dejligt, hun ku det både blidt, langsomt og hurtigt. Lækker helt glat fisse, som også var glad for finger/fingre. Sluttede af i missionær... Lækkert! Hun bliver her åbenbart i lang tid. 

Hilste og på den anden pige kort. Var også flot skruet sammen, måske hende næste gang. 

God fornøjelse og god weekend. 

Redigeret af Esbjerghanhund
Stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.
Hvis fotos passer, så er det da vist lidt af en "perle" vi har fået til Esbjerg. 
Håber hendes ydelser er lige så gode som fotos, så bliver hun et "dyrt" bekendtskab for mig......
Vi er jo ikke ligefrem vant til luksus i Esbjerg.

Er der nogen der har besøgt hende i Esbjerg ?

Jeg bliver nødt til at få en aftale i løbet af ugen....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener at jeg har lavet en anmeldelse af Rayna da vedkommende huserede hos top thai i Vejle 

Fremkom maskulin men ret mig hvis jeg tager fejl.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa, Kunne simpelthen ikke modstå de flotte billeder på annoncelight.dk og så lavede jeg en aftale.
Rayna er smuk som på billederne, og synes hendes lidt skæve øjne (kineser look) også tændte mig.

Dejlig tantra massage, body2body, fransk til  os begge i forskellige positioner og vidunderlig sex i forskellige positioner.
Hun kan godt lide at blive slikket og har nogle dejlige lyde/støn, igennem hele seancen, uden at det bliver for meget.
Hendes bryster er hjulpet på vej, men er meget flotte og passer til hendes dejlige krop, som hverken er tynd eller tyk,
men bare lige "sidder i skabet".
Hendes body2body er vildt ophidsende og dejlig, når pikken bliver masseret af hendes dejlig glat barberede mis, og andre 
stillinger hvor man er i tvivl om hvor pikken er henne :rolleyes:......men det har Rayna styr på.

Jeg har ikke nogensinde oplevet bedre i Esbjerg - så hvor er vi heldige lige nu.........eller uheldige for økonomien.;)

Økonomien, tja hun startede med 1500 og jeg sagde bare at det vist ikke er Vejlepriser....hun smilede og sagde at nu er hun 
i Esbjerg og ikke Vejle.  Vi fandt en passende pris, som matcher Vejle og Århus.

For dælen da - hun kan blive et dyrt bekendtskab for mig.

Pas godt på hende - hun er sød, smuk og fræk.

(Hun snakkede om at hendes søster/halvsøster kommer til Esbjerg, fik ikke fat i hendes navn, men hun sagde hun var mindre - Er der nogen
der kender "søsteren", som vist huserer i Vejle?)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, den 24/4/2018 at 08:59:

Hejsa, Kunne simpelthen ikke modstå de flotte billeder på annoncelight.dk og så lavede jeg en aftale.
Rayna er smuk som på billederne, og synes hendes lidt skæve øjne (kineser look) også tændte mig.

Dejlig tantra massage, body2body, fransk til  os begge i forskellige positioner og vidunderlig sex i forskellige positioner.
Hun kan godt lide at blive slikket og har nogle dejlige lyde/støn, igennem hele seancen, uden at det bliver for meget.
Hendes bryster er hjulpet på vej, men er meget flotte og passer til hendes dejlige krop, som hverken er tynd eller tyk,
men bare lige "sidder i skabet".
Hendes body2body er vildt ophidsende og dejlig, når pikken bliver masseret af hendes dejlig glat barberede mis, og andre 
stillinger hvor man er i tvivl om hvor pikken er henne :rolleyes:......men det har Rayna styr på.

Jeg har ikke nogensinde oplevet bedre i Esbjerg - så hvor er vi heldige lige nu.........eller uheldige for økonomien.;)

Økonomien, tja hun startede med 1500 og jeg sagde bare at det vist ikke er Vejlepriser....hun smilede og sagde at nu er hun 
i Esbjerg og ikke Vejle.  Vi fandt en passende pris, som matcher Vejle og Århus.

For dælen da - hun kan blive et dyrt bekendtskab for mig.

Pas godt på hende - hun er sød, smuk og fræk.

(Hun snakkede om at hendes søster/halvsøster kommer til Esbjerg, fik ikke fat i hendes navn, men hun sagde hun var mindre - Er der nogen
der kender "søsteren", som vist huserer i Vejle?)

 

 

Hvad synes du om stedet? Er det i centrum, og er det diskret? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, den 13/4/2018 at 16:11:

https://annoncelight.dk/showad/236106

Har tidligere besøgt denne frækkert i Vejle. Nu er hun i Esbjerg. 

Var lige så sød og fræk som første gang. Jeg ville ikke ha massage men gik i krig med hende med det samme. Ægte kys, superfransk og dejligt nærvær. Hendes franske er dejligt, hun ku det både blidt, langsomt og hurtigt. Lækker helt glat fisse, som også var glad for finger/fingre. Sluttede af i missionær... Lækkert! Hun bliver her åbenbart i lang tid. 

Hilste og på den anden pige kort. Var også flot skruet sammen, måske hende næste gang. 

God fornøjelse og god weekend. 

Er der nogen der ved  hvor rayana er. 

Hende på billederne er helt andet person,

Del dette indlæg


Link til indlæg

  Det er ikke Rayana.Jag have selv  prøvet rayana 4 gang(Anal)

.kender hende godt . Disse billeder er fake. 

 

 

 . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

helt enige , jeg forstå det  ikke . hvorfor bruger hun falske billeder , hun er jo en køn  pige , hendes gamle billeder var agså fint

 

måske hun er rejst hjem????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...