Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg ville gerne hører om der er nogen der kender et sted i kbh  ( en kvinde ) der udfører intim shaving eller voks til til mænd med efter følgende happy end :-) 

Jeg ved der er flere thai steder der tilbyder dette , men jeg søger en anden nationalitet.

på forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
REX23 skrev, for 23 minutter siden:

Hej Alle

Jeg ville gerne hører om der er nogen der kender et sted i kbh  ( en kvinde ) der udfører intim shaving eller voks til til mænd med efter følgende happy end :-) 

Jeg ved der er flere thai steder der tilbyder dette , men jeg søger en anden nationalitet.

på forhånd tak

Dalya gør. Og så gør hun en hel masse andet også ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bolle ole skrev, for 28 minutter siden:

Er der måske et link til Dalya eller der hvor hun er 

Hun er medlem her på EG ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja måske var det med voks lige modigt nok :-) holder mig nok til shaving, hvis jeg kan finde en .... Dalya duer ikke da hun bor for langt fra mig , men tak for input , håber der kommer flere :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
REX23 skrev, for 1 minut siden:

ja måske var det med voks lige modigt nok :-) holder mig nok til shaving, hvis jeg kan finde en .... Dalya duer ikke da hun bor for langt fra mig , men tak for input , håber der kommer flere :-)

For langt væk??? 

Der er faneme godt nok forskel på længden af en kilometer på Sjælland, og i Jylland :mrgreen:

Du må vokse bollerne selv og nyde hylet når du trækker det af :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...