Hop til indhold

Intim voksbehandling

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle

Jeg ville gerne hører om der er nogen der kender et sted i kbh  ( en kvinde ) der udfører intim shaving eller voks til til mænd med efter følgende happy end :-) 

Jeg ved der er flere thai steder der tilbyder dette , men jeg søger en anden nationalitet.

på forhånd tak

Skrevet
REX23 skrev, for 23 minutter siden:

Hej Alle

Jeg ville gerne hører om der er nogen der kender et sted i kbh  ( en kvinde ) der udfører intim shaving eller voks til til mænd med efter følgende happy end :-) 

Jeg ved der er flere thai steder der tilbyder dette , men jeg søger en anden nationalitet.

på forhånd tak

Dalya gør. Og så gør hun en hel masse andet også ;) 

Skrevet

Er der måske et link til Dalya eller der hvor hun er 

Skrevet
Bolle ole skrev, for 28 minutter siden:

Er der måske et link til Dalya eller der hvor hun er 

Hun er medlem her på EG ;) 

Skrevet
  • Author

ja måske var det med voks lige modigt nok :-) holder mig nok til shaving, hvis jeg kan finde en .... Dalya duer ikke da hun bor for langt fra mig , men tak for input , håber der kommer flere :-)

Skrevet
REX23 skrev, for 1 minut siden:

ja måske var det med voks lige modigt nok :-) holder mig nok til shaving, hvis jeg kan finde en .... Dalya duer ikke da hun bor for langt fra mig , men tak for input , håber der kommer flere :-)

For langt væk??? 

Der er faneme godt nok forskel på længden af en kilometer på Sjælland, og i Jylland :mrgreen:

Du må vokse bollerne selv og nyde hylet når du trækker det af :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.