Hop til indhold
Terapisten

Belgien, Bruxelles

Recommended Posts

Det er min første gang her inde og er yderst tilfreds med dette forum, fedt at der er en konkurrence her. Jeg går efter den. Jeg har en del at berette.

Jeg vil berette fra min tur i Bruxelles for 3 uger siden.

Sad på hotellet og Google lidt rundt på aktiviteter i Bruxelles en torsdag aften. Her stødte jeg på noget spændende. Red light district. Som ligger ved station Nord Bruxelles. En fantatisk gade med dejlige piger vinduerne, som lokker kunder til med deres letbeklædte kroppe. Priser 40 euro for en lækker tøs. 50 euro for at skifte position. 80 for en 69.

Nå men. Jeg gik lidt rundt og kiggede og kunne ikke beslutte mig. Så jeg ville kigge hele igennem. Jeg gik ned af gaderne bag ved hvor der sad sorte piger i vinduet og gjorde sig til og bakkede på ruden, når jeg gik forbi. De skal så have 25 euro for dansk og fransk. Nogle af pigerne var ikke helt så lækkerer, men jeg stødte på en lille lækker sag med en dejlig lille røv. Uhumm. Gik indenfor. Gav hende 25 og suttede som en drøm med sine store læber. Bagefter en tur bagfra til en dejlig afslutning for mere tid er der ikke, for så skulle jeg betale mere. Hun snakkede om 50 euro for alt i 40 min. Det var jeg ikke klar på. Skulle jo lige prøve det af.

Mange hilsner

Terapisten

Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...