Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Når ny profil anmelder

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Til de etablerede brugere af EG - jeg er nysgerrig...

Ofte smides en anmeldelse - og i særdeleshed en negativ en af slagsen - af en helt nyoprettet profil på EG..

Hvor meget værdi tillægger du/I disse nyoprettede profilers meldinger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Jeg synes oftest der er tale om anprisninger - som jeg ikke tillægger nogen vægt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
FrokostUartig skrev, for 19 minutter siden:

Til de etablerede brugere af EG - jeg er nysgerrig...

Ofte smides en anmeldelse - og i særdeleshed en negativ en af slagsen - af en helt nyoprettet profil på EG..

Hvor meget værdi tillægger du/I disse nyoprettede profilers meldinger ?

Tja..Hvad der har været en god oplevelse for en, behøver ikke nødvendigvis være den samme for en anden, tror det handler lidt om kemi også. Jeg bedømmer aldrig ud fra kun en anmeldelse, har flere sagt noget dårligt om en oplevelse, så er der måske noget om det :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 23 minutter siden:

Til de etablerede brugere af EG - jeg er nysgerrig...

Ofte smides en anmeldelse - og i særdeleshed en negativ en af slagsen - af en helt nyoprettet profil på EG..

Hvor meget værdi tillægger du/I disse nyoprettede profilers meldinger ?

Hvis det er en anmeldelse uden "kød" af en ny uprøvet anmelder - og den virker mistænkelig - findes der en knap ude til højre, der hedder "rapporter" - så vil moderatorerne vurdere den også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
FrokostUartig skrev, for 27 minutter siden:

Til de etablerede brugere af EG - jeg er nysgerrig...

Ofte smides en anmeldelse - og i særdeleshed en negativ en af slagsen - af en helt nyoprettet profil på EG..

Hvor meget værdi tillægger du/I disse nyoprettede profilers meldinger ?

Har iøvrigt kigget en del gange på din profil, men syntes den er lidt svær at gennemskue mht tid,priser etc... Du virker meget attraktiv for mig ihvertfald :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@BadGuy - jeg ønsker bestemt ikke en gennemsigtig profil - det er da ganske bevidst valgt - altså min profils opbygning... <3

MEN - det handler ikke om mig lige her - jeg er nysgerrig... Fordi jeg ser så mange nyoprettede profiler trash-anmelde.. ;-) - og selv synes, at det virker lidt "påfaldende", når det sker... men jeg læser, at andre EG-brugere selv stiller sig kritisk til disse profilser anmeldelser..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg tar' det osse med et gran salt, i øvrigt kan jeg osse være skeptisk overfor erfarne brugere – nogle af dem har altså kun dårlige oplevelser og det gir' måske stof til eftertanke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal man jo nok være lidt forsigtig med at generalisere.

Er det en god oplevelse  -  så kommer alle flotte gloser frem: Jeg fik pigen op at ringe 10 gange og jeg kom selv 7 gange på en halv time.

Er det en dårlig oplevelse  -  så er det pigens skyld. Pas på  -  advarsel   -  snyder med tiden.

Læs anmeldelser med omtanke og brug den sunde fornuft 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kigget mest på sprogbrugen når jeg vurdere anmeldelsen, og først hvis den er mistænkelig ser jeg på om det er een der har skrevet andre anmeldelse. Så kan man jo se på dem, og derfra vurdere om personen altid skriver sådan. 

Mange generelle formuleringer som “Berta modtager i let lingeri” og “hun har altid åbent 10-20, men holder ferie i uge 30”, virker på mig mistillidsvækkende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelser bruger jeg konstruktivt.

Er det en ny bruger, som ikke har deltaget i andre tråde, så kan den være tvilvsom. Med mindre den er skrevet velformuleret og troværdig.

Men selv ældre brugeres anmeldelser kigger jeg brugerne igennem og hvad de har deltaget i og anmeldt, for at få et billede af seriøsiteten.

Så jeg er kritisk og vurdere for gang til gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er også enig med Petro og ppd.

 

Synes jeg har lært at skelne mellem skidt og kanel.  Altså om det er en anden GP som forsøger at ødelægge forretning for en anden, eller det bare er skjult reklame.

Som Jernsvinet skriver, så er det en god idé at rapporter et indlæg hvis man finder det mistænkeligt, da moderatorerne kan undersøge om der er ugler i mosen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Positiv eller negativ, hvis det er en helt ny profil, så er jeg næsten ligeglad med anmeldelsen. Generelt læser jeg egentlig også kun, om der er noget helt galt i forhold til et eventuelt bekendtskab eller om eventuelle billeder er retvisende, fordi en andens oplevelse af kemi og det seksuelle kan være vidt forskellig fra min.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 time siden:

Nu skal man jo nok være lidt forsigtig med at generalisere.

Er det en god oplevelse  -  så kommer alle flotte gloser frem: Jeg fik pigen op at ringe 10 gange og jeg kom selv 7 gange på en halv time.

Er det en dårlig oplevelse  -  så er det pigens skyld. Pas på  -  advarsel   -  snyder med tiden.

Læs anmeldelser med omtanke og brug den sunde fornuft 

Spot on – vi skal huske på vores mavefornemmelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ofte sker det, og det gjorde det osse på hedengangne VL,  at nye profiler komker med anmeldelser.

Oftest er der heldigvis tale om reelle profiler, som skriver reelle anmeldelser og efterlysninger.

Af og til er der tale om, at det er fake.

Hvis det er en yderst positiv anmeldelse fra en profil med 1-10 indlæg, kan der ofte være risiko for, at det er en reklamebesked eller en bruger som er håbløst forelsket ;-)

Hvis det er en negativ, med samme baggrund, kan det være en konkurrent som sviner til, en forsmået tosse, en drengerøv som endnu ikke tør tage skridtet derud eller noget helt andet.

Jeg tillægger ikke nye profiler meget opmærksomhed, hverken i den ene eller anden retning. Belært af erfaring ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 3 timer siden:

Har iøvrigt kigget en del gange på din profil, men syntes den er lidt svær at gennemskue mht tid,priser etc... Du virker meget attraktiv for mig ihvertfald :-) 

Du havde ikke overvejet at sende en PB, fremfor at forstyrre tråden med personlige kommentarer ;-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
FrokostUartig skrev, for 6 timer siden:

Hvor meget værdi tillægger du/I disse nyoprettede profilers meldinger ?

om meldingerne er positive, eller negative er i min optik irrelevant det som tæller er info's omhandlende diskretion/beliggenhed, badeforhold/hygiejne, faktums på evnt billeder, alle forhold som man kan forholde sig til....andres seksuelle udskejelser rager mig en hujende fis, det bliver aldrig nogen form for gentagelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget af det vigtigste: Er profilen netop oprettet for at bringe anmeldelsen, eller er den oprettet et godt stykke tid før. Det er afgørende for om jeg tillægger den værdi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KunModneKvinder

0

Før at en anmeldelse er troværdig skal den bekræftes af andre "ældre brugere^.

Den nye kan jo være en "trold".

Vh

KMK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Har  erfaret at der  kan  være  nyoprettet profiler som  forsøger at  lave  en aftale for  derefter at  aflyse  med  dårlige  undskyldninger.  Tror aldrig disse  profiler  har  haft  et  reelt  ønske om at  mødes irl.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Hmm - det er sgu ikke nemt at starte som ny bruger på det her site. Er man positiv er man utroværdig - er man man negativ er man utroværdig. Jeg mener at man skal tage alle indlæg med et vist gran salt. Alle indlæg er subjektive. Og ja man støder ofte på tydelige reklameindslag - men de er nemme at spotte

Del dette indlæg


Link til indlæg

all positiv omtale er vel reklame.  i nogen tilfælde kan en negativ omtale også fungere som reklame være det i det at navnet bliver registret i ens bevisthed og bliver dermed lidt mere kendt. det kan være at det som for nogen er negativt kan være positivt for en anden, teks mængden af kvindelige former

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...